Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Zippo ( zapalniczka )


andark

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

napisu w finalnej wersji nie bedzie ... jakos tak powstal .. przez przypadaek ( ponioslo mnie jak sie tym bawilem .. ) co do grubosci obudowy ... cos w tym jest ... popracuje nad tym ... dla mnie wiekszosc jakichkolwiek zmian to czarn magia .. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajno popatzeć jak coś powstaje tak \"na dziko\" bez doświadczenia... zawsze to takie świerze sie wydaje... wiecie. Tak jak dzieciaki rysują na przykład ludzi czy zwierzęta... czasami zaskakuja podejściem i spojrzeniem. Tak samo czasami jest z grafikami na starcie. Dla mnie to takie katharsis, powrót do korzeni. Big pozdro andark! Mocowanko jest git. Zapalniczka też niczego sobie. Nieźle sobie poczynasz jak na początkującego! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne początki, masz dar,( hm... a może ja go nie mam...). Jeśli tak wygladają 2 dni zabawy, to co będzie za tydzień.... GRATULACJE.

 

Jedyne zstrzerzenie to mam tylko do proporcji obudowy, ale moge sie mylić.

Tak po za tym wszystko jest gitttt-ara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, ma naprawde dar, ale przestrzegam cie przed jednym, nie uzywaj boleana do wycinania dziurek, zawsze sie do tego przyczepiam, a to dlatego ze niszcza siatke i nie warto, brzydko pozniej wyglada z tekstura nalozona i nieda sie praktycznie juz pozniej nic z tym dalej zrobic, czekam na dalsze renderki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to siatka ( taki maly smaczek ) ... moze ktos tu dojzy jakies bledy ... i jeszcze jedno pytanko ... Racja wycinalem dziurki Booleanem .. nie znam na razie innej metody .. moze jakas delikatna podpowiedz .... dzieki ..

 

 

siatka-zippo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tworzysz sobie recznie (patrz poligonami) ksztalt jaki chcesz po dwoch stronach obiektu taki sam(u ciebie patrz kolko), dzialasz extrudem do wewnatrz zaznaczonym ksztaltem (zaznaczonymi poligonami) na koniec klikasz \"del\" zaznaczasz ten sam kształt na przeciwnej scianie obiektu klikasz \"del\" potem zaznaczasz krawedzie i traktujesz je weldem, mam nadzieje ze nie namieszalem zabardzo, ale jak sprobojesz to powinienes zrozumiec o co mi chodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by dzabadzaba

fajnie! pracuj dalej, na brazile przyjdzie jeszcze czas,

swieta racja, jak sie w scanline nauczysz ladnie oswietlac i renderowac to pozniej Brazil\'a czy Vray\'a szybciej roztrzaskasz ;) poza tym scanline tez duzo potrafi

co do pracy to ladnie idzie i pamietaj ze w MAX\'ie mozna zrobic wszystko ;)

 

heh, przypomnialy mi sie moje poczatki jakies 4 lata temu, MAX 1.2 P133 :) bez dostepu do internetu, bez helpa, bez ani jednego tutka wszystko robilem metoda prob i bledow, nie mialem takiej pomocy jaka maja poczatkujacy na tym forum, i przez to nabralem troche zlych nawykow z ktorymi teraz walcze i nadrabiam zaleglosci :)

troche sie pozalilem, ale zazdroszcze nowym uzytkownikom MAX\'a ze maja od poczatku dostep do tego forum i ludzi ktorzy im pomaga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności