Napisano 20 Kwiecień 200816 l jakwe wnetrzu przypisac do roznych scian inne materialy? bo wnetrze storzylam z boxa noi zamienilam na Poly i teraz wszytkie sciany sa jednym obiektem. Wsio by bylo ok,gdybym nie musiala uzywac uvw map, zeby te texturki jakos wygladaly. Jak uzyje tego modyfikatora to mi sie jeden material do wszystkich scian od razu przypisuje.. napiszcie chociaz o czym mam poczytac jesli to juz bylo gdzies na forum :) a jesli to nie problem to od razu jak to zrobic :) z gory dziekuje :)
Napisano 20 Kwiecień 200816 l zaznacz sciane zrob uvwmap, daj modyfikator edit poly, zaznacz druga sciane daj uwvmap itd...
Napisano 20 Kwiecień 200816 l zmien w materialach ze standart Multi Sub/Object material . pozniej tworzysz sobie tekstury w kulkach nowoutworzonych w Multi.... i nadajesz glowna kulka objektowi. klikasz 4 zeby zalaczyc polygony. zaznaczasz ktory ma miec pierwszy material, zjezdzasz we wlasciwosciach tego objektu na dol tym paskiem po prawo z opcjami i tam jest gdzies ID i zmieniasz na numer materialu. i robisz z pozostalymi scianami tak samo :) chyba latwo zrozumiec :)
Napisano 20 Kwiecień 200816 l a nie wystarczy zaznaczyc odpowiednich poligonow i przypisac material z mat-edytora?
Napisano 20 Kwiecień 200816 l To zależy, jeśli mamy editable mesh to tak, jeśli editable poly to już trzeba mat id.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto