kubicka.basia Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 jakwe wnetrzu przypisac do roznych scian inne materialy? bo wnetrze storzylam z boxa noi zamienilam na Poly i teraz wszytkie sciany sa jednym obiektem. Wsio by bylo ok,gdybym nie musiala uzywac uvw map, zeby te texturki jakos wygladaly. Jak uzyje tego modyfikatora to mi sie jeden material do wszystkich scian od razu przypisuje.. napiszcie chociaz o czym mam poczytac jesli to juz bylo gdzies na forum :) a jesli to nie problem to od razu jak to zrobic :) z gory dziekuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 material ID . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 zaznacz sciane zrob uvwmap, daj modyfikator edit poly, zaznacz druga sciane daj uwvmap itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 zmien w materialach ze standart Multi Sub/Object material . pozniej tworzysz sobie tekstury w kulkach nowoutworzonych w Multi.... i nadajesz glowna kulka objektowi. klikasz 4 zeby zalaczyc polygony. zaznaczasz ktory ma miec pierwszy material, zjezdzasz we wlasciwosciach tego objektu na dol tym paskiem po prawo z opcjami i tam jest gdzies ID i zmieniasz na numer materialu. i robisz z pozostalymi scianami tak samo :) chyba latwo zrozumiec :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubicka.basia Napisano 20 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2008 dzieki :):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 a nie wystarczy zaznaczyc odpowiednich poligonow i przypisac material z mat-edytora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 To zależy, jeśli mamy editable mesh to tak, jeśli editable poly to już trzeba mat id. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się