bezelix Napisano 21 Kwiecień 2008 Share Napisano 21 Kwiecień 2008 Witam przeszukałem całą sieć i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy obiekty z 3dmaxa można expotrować do gry secondlife obiłomi się o uszy że to jest możliwe więc zainstalowałem grę teraz po wielu próbach postanowiłem zapytać na forum. Jest to możliwe ? może już ktoś to robił i może mi coś doradzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 22 Kwiecień 2008 Share Napisano 22 Kwiecień 2008 Obiektów jako takich nie można, można natomiast wygenerować coś w rodzaju normal mapy (nie wiem czy nie jest to po prostu normalka typu object space), wgrać ją do secondlife (to kosztuje ileśtam, wgranie każdej textury kosztuje) i przypisać do primu (podstawowy element geometryczny w second life). Obiekt w maxie musi mieć siatkę gęstą tak jak dany prim (walec, kula itp) i odpowiednie mapowanie. W sieci są tutki, nawet kilka(naście) różnych, na you tube też sa. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bezelix Napisano 22 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2008 Spoko dzieki szukałem po sievi ale nic konkretnego nie znalazłem możesz podesłac mi linka na priv z góry dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bezelix Napisano 22 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2008 chodziło by mi o jakiś dokładny tutek jak to zrobić myslę że to jest bajeczna sprawa módz się pobawić własnym modelem w 3d. PS. sory że tak nudzę :P ale od 3 dni szukam czegoś dokładnego i nic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 22 Kwiecień 2008 Share Napisano 22 Kwiecień 2008 Coś słabo szukałeś jak tak: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=second+life+sculpted+prim&btnG=Szukaj&lr= Jest dokumentacja na stronach firmowych second life chociażby.. Nie bawiłem się w to zbyt długo bo nie miałem czasu na nabijanie kasy w second life żeby bardziej potestować, więc będziesz musiał sam przez to przebrnąć. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avant.garde Napisano 22 Kwiecień 2008 Share Napisano 22 Kwiecień 2008 Ja swojego czasu się w to zagłębiałem i muszę przyznać, że opcja eksportu z 3DS daje dość ograniczone możliwości modelowania do tej gry - z tego co udało mi się dowiedzieć, to największe możliwości daje Blender. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 22 Kwiecień 2008 Share Napisano 22 Kwiecień 2008 Ja swojego czasu się w to zagłębiałem i muszę przyznać, że opcja eksportu z 3DS daje dość ograniczone możliwości modelowania do tej gry - z tego co udało mi się dowiedzieć, to największe możliwości daje Blender. Są chyba jakieś exportery tych sculpt-mapek do blendera, może nawet jakiś gotowy moduł primów już zmapowanych i gotowych do rzeźbienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bezelix Napisano 23 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2008 Znalazłem cos na ten temat jeżeli dzis wieczorem zajmę się tesowaniem tego. widziałem ze dużo ludzi tego szuka co myslicie jak bym po testach zrobił tutka na ten temat ?? Przydał by się na naszym forum ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 24 Kwiecień 2008 Share Napisano 24 Kwiecień 2008 Możesz tutka strzelić, na pewno nie zaszkodzi, a komuś może pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się