Loki Napisano 25 Kwiecień 2008 Share Napisano 25 Kwiecień 2008 Problem jest taki: Zdaża mi się importowac lub mergować pliki, i nie zawsze mam tekstury które były użyte w tych plikach, pytanie jest takiej, czy jest jakiś sposób żeby w maksie sprawdzic który materiał nie ma tekstury (tzn brakuje bitmapy w nim). Bo wywalanie wszystkich materiałów ze sceny raczej nie wchodzi w grę jako rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 25 Kwiecień 2008 Share Napisano 25 Kwiecień 2008 Hmmmm Ja bym ręcznie w materiałach wchodził w MAPS i tam sprawdzał czy są ścieżki aktualne czy zagubione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer Napisano 25 Kwiecień 2008 Share Napisano 25 Kwiecień 2008 sprobuj uzyc "pipety" wtedy pokaze Ci sie w slocie material jaki jest uzyty lub brak materialu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 25 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2008 heh wlasnie chce nie musiec tego robic (jak w scenie mam 30-40 materiałów, gdzie każdy ma 3-4 mapy, to cięzko sprawdzać której akurat brakuje ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się