Napisano 25 Kwiecień 200816 l Problem jest taki: Zdaża mi się importowac lub mergować pliki, i nie zawsze mam tekstury które były użyte w tych plikach, pytanie jest takiej, czy jest jakiś sposób żeby w maksie sprawdzic który materiał nie ma tekstury (tzn brakuje bitmapy w nim). Bo wywalanie wszystkich materiałów ze sceny raczej nie wchodzi w grę jako rozwiązanie.
Napisano 25 Kwiecień 200816 l Hmmmm Ja bym ręcznie w materiałach wchodził w MAPS i tam sprawdzał czy są ścieżki aktualne czy zagubione.
Napisano 25 Kwiecień 200816 l sprobuj uzyc "pipety" wtedy pokaze Ci sie w slocie material jaki jest uzyty lub brak materialu ...
Napisano 25 Kwiecień 200816 l Autor heh wlasnie chce nie musiec tego robic (jak w scenie mam 30-40 materiałów, gdzie każdy ma 3-4 mapy, to cięzko sprawdzać której akurat brakuje )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto