Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Problem jest taki:

 

Zdaża mi się importowac lub mergować pliki, i nie zawsze mam tekstury które były użyte w tych plikach, pytanie jest takiej, czy jest jakiś sposób żeby w maksie sprawdzic który materiał nie ma tekstury (tzn brakuje bitmapy w nim).

 

Bo wywalanie wszystkich materiałów ze sceny raczej nie wchodzi w grę jako rozwiązanie.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmmm

 

Ja bym ręcznie w materiałach wchodził w MAPS i tam sprawdzał czy są ścieżki aktualne czy zagubione.

Napisano

sprobuj uzyc "pipety"

wtedy pokaze Ci sie w slocie material jaki jest uzyty lub brak materialu ...

Napisano
  • Autor

heh wlasnie chce nie musiec tego robic (jak w scenie mam 30-40 materiałów, gdzie każdy ma 3-4 mapy, to cięzko sprawdzać której akurat brakuje )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności