JmTm00 Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Mam pewien dziwny problemz jakością warstwy "VrayShadow" otóż: Renderuje w rozdzielczości powiedzmy 1000x500 dodaję do "render elements" warstwe "VrayShadows" po skonczeniu renderingu okazuje sie ze warstwa cieni ma bardzo niską jakość, jakieś takie poszarpane krawedzie. Nie wydaje mi sie ze tak powinno być, acha: - nie używam GI, z GI wszystko raczej w porządku wygląda ,możliwe zeby tylko z włączonym GI mozna było renderować VrayShadows??? Macie na to jakieś rozwiązanie? Danke & pozdrawiam
SWRSC Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 V-Ray takes antialiasing filters into account when generating the g-buffer channels, in contrast with the default scanline renderer of 3ds Max. This may cause differences in the way some render effects work. If this is a problem, turn off the AA filter from the Image sampler rollout. Also, avoid using AA filters with negative components (Catmull-Rom, Mitchell-Netravali) when generating a g-buffer - 3ds Max cannot handle layers with negative coverage and V-Ray will ignore those when creating the 3ds Max g-buffer. Jasne? :)
JmTm00 Napisano 27 Kwiecień 2008 Autor Napisano 27 Kwiecień 2008 SWRSC-> jasne, jasne ;) Łork łel nau :D Dziekuje PS: Takie szybkie wątki to zostawiać dla poszukujących czy do kosza, bo szkoda zaśmiecać ?
Gość ant-3d Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Zostawic, przynajmniej czegos nowego sie dowiedzialem. Nie wiem jak inni ale mi sie to przyda. Thanks.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się