Skocz do zawartości

dobre realistyczne szklo architektoniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czytalem na spot3d.com o wlasciwosciach vrejowskich materialow pod katem zrobienia dobrego szkla i caly czas mi nie wychodzi, chce je troche zabarwic i uzywam foga i fresnela w mapie odbic ale dalej nie kontroluje odbic w takim stopniu jak bym chcial, cos delikatnie zmienie i wychodza mi jakies dziwne kolory, foga dalem na lekka zielen z mutiplierem na 0,5 a fresnela z szarosci do zieleni i jakies zafajdane roze mi wychodza, szyba ma 4 cm IOR dalem na 1,1. a chce zrobic szybe przepuszczajaca swiatlo z lekkim bardzo odbiciem i zabarwieniem na lekki zielony

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam się na vrayu, ale... fog? o_O To mi się z mgłą kojarzy xD

Reflect i refract ustaw na maxa, do obydwóch daj fresnela z IOR'em np. 1,5 i kolor refracta ustaw na taki, na jakie chcesz mieć zabarwione szkło :) Powinno wyjść git :)

Napisano

sciagnalem szkla z de ale nie daja mi dobrych rezultatow, pozatym chcialem dowiedziec sie jak pokolei zrobic dobry material szkla architektonicznego zeby zawsze w kazdych warunkach miec nad nim kontrole

Napisano

okiej od biedy wzialem jakis stary material szkla z .de dobrze zkonfigurowany i podjehalem go fogiem na lekka zielen i mutlipliera dalem na 0.2 i mam zielonkawe okna Kiplinga ;D , ale jakby kto znal dobrego tutsa o robieniu szkla to chetnie bym obejrzal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności