Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czytalem na spot3d.com o wlasciwosciach vrejowskich materialow pod katem zrobienia dobrego szkla i caly czas mi nie wychodzi, chce je troche zabarwic i uzywam foga i fresnela w mapie odbic ale dalej nie kontroluje odbic w takim stopniu jak bym chcial, cos delikatnie zmienie i wychodza mi jakies dziwne kolory, foga dalem na lekka zielen z mutiplierem na 0,5 a fresnela z szarosci do zieleni i jakies zafajdane roze mi wychodza, szyba ma 4 cm IOR dalem na 1,1. a chce zrobic szybe przepuszczajaca swiatlo z lekkim bardzo odbiciem i zabarwieniem na lekki zielony

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam się na vrayu, ale... fog? o_O To mi się z mgłą kojarzy xD

Reflect i refract ustaw na maxa, do obydwóch daj fresnela z IOR'em np. 1,5 i kolor refracta ustaw na taki, na jakie chcesz mieć zabarwione szkło :) Powinno wyjść git :)

Napisano
  • Autor

sciagnalem szkla z de ale nie daja mi dobrych rezultatow, pozatym chcialem dowiedziec sie jak pokolei zrobic dobry material szkla architektonicznego zeby zawsze w kazdych warunkach miec nad nim kontrole

Napisano
  • Autor

okiej od biedy wzialem jakis stary material szkla z .de dobrze zkonfigurowany i podjehalem go fogiem na lekka zielen i mutlipliera dalem na 0.2 i mam zielonkawe okna Kiplinga ;D , ale jakby kto znal dobrego tutsa o robieniu szkla to chetnie bym obejrzal

Napisano
  • Autor

moj mental jest zupelnie przezroczysty, nie imituje nawet zadnej mgielki ;0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności