Napisano 29 Kwiecień 200817 l czytalem na spot3d.com o wlasciwosciach vrejowskich materialow pod katem zrobienia dobrego szkla i caly czas mi nie wychodzi, chce je troche zabarwic i uzywam foga i fresnela w mapie odbic ale dalej nie kontroluje odbic w takim stopniu jak bym chcial, cos delikatnie zmienie i wychodza mi jakies dziwne kolory, foga dalem na lekka zielen z mutiplierem na 0,5 a fresnela z szarosci do zieleni i jakies zafajdane roze mi wychodza, szyba ma 4 cm IOR dalem na 1,1. a chce zrobic szybe przepuszczajaca swiatlo z lekkim bardzo odbiciem i zabarwieniem na lekki zielony
Napisano 29 Kwiecień 200817 l Nie znam się na vrayu, ale... fog? o_O To mi się z mgłą kojarzy xD Reflect i refract ustaw na maxa, do obydwóch daj fresnela z IOR'em np. 1,5 i kolor refracta ustaw na taki, na jakie chcesz mieć zabarwione szkło :) Powinno wyjść git :)
Napisano 29 Kwiecień 200817 l wejdź na V-Ray Materials . DE , tam pewnie coś dla siebie znajdziesz. http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1120
Napisano 29 Kwiecień 200817 l Autor sciagnalem szkla z de ale nie daja mi dobrych rezultatow, pozatym chcialem dowiedziec sie jak pokolei zrobic dobry material szkla architektonicznego zeby zawsze w kazdych warunkach miec nad nim kontrole
Napisano 29 Kwiecień 200817 l Autor okiej od biedy wzialem jakis stary material szkla z .de dobrze zkonfigurowany i podjehalem go fogiem na lekka zielen i mutlipliera dalem na 0.2 i mam zielonkawe okna Kiplinga ;D , ale jakby kto znal dobrego tutsa o robieniu szkla to chetnie bym obejrzal
Napisano 30 Kwiecień 200817 l Autor moj mental jest zupelnie przezroczysty, nie imituje nawet zadnej mgielki ;0
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto