Ramsez Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Mam pewien problem z fume fx: tak wygląda na symulacji: a tak po wyrenderowaniu: to normalne? czy da sie jakoś zachował taki wygląd dymu na renderze?
Ramsez Napisano 2 Maj 2008 Autor Napisano 2 Maj 2008 Próbowałem to renderować do avi. i png. , w warstwach i razem i zawsze jast taka czarna kupa zamiast dymu.
SYmek Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Bo dym domyślnie w Fumefx jest właśnie ciemny, ciężki, smolisty. Ten z symulacji o niczym nie świadczy, bo to jest po prostu reprezentacja wokseli w viewporcie a nie kolor dymu. Ni jak ma się to do koloru, który nada dymowi jego shader. Na pewno można gdzieś w pluginie ustawić, jaki kolor będzie miał dym. Przeczytałeś dokumentacje?
Ramsez Napisano 2 Maj 2008 Autor Napisano 2 Maj 2008 Ten kolor dymu z symulacji jest właśnie ustawiony bo defaultowy jest prawie biały. Przy renderze jest troche dziwnie bo jak renderuje sam dym to go wogóle nie widać dopiero jak dam żeby pokazywało kanał alpha to jest biały. Natomiast gdy renderuje razem ogień z dymem to dzieje się tak jak na zdjęciu powyżej.
Coruscant Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Wiem już wiem w obiekcie spróbuj wyłączyć dym, chodzi mi o emiter z fumefx Konkretnie w FFX Obj Src ustaw smoke na disabled
Ramsez Napisano 2 Maj 2008 Autor Napisano 2 Maj 2008 Heaven miałeś racje wystarczyło dodać światełko i po problemie, rep 4you dzieki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się