Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pewien problem z fume fx:

tak wygląda na symulacji:

 

2d6ec45e0331eb1c.jpg

 

a tak po wyrenderowaniu:

251b3448aeda0801.png

to normalne? czy da sie jakoś zachował taki wygląd dymu na renderze?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo dym domyślnie w Fumefx jest właśnie ciemny, ciężki, smolisty. Ten z symulacji o niczym nie świadczy, bo to jest po prostu reprezentacja wokseli w viewporcie a nie kolor dymu. Ni jak ma się to do koloru, który nada dymowi jego shader. Na pewno można gdzieś w pluginie ustawić, jaki kolor będzie miał dym. Przeczytałeś dokumentacje?

Napisano

Ten kolor dymu z symulacji jest właśnie ustawiony bo defaultowy jest prawie biały. Przy renderze jest troche dziwnie bo jak renderuje sam dym to go wogóle nie widać dopiero jak dam żeby pokazywało kanał alpha to jest biały. Natomiast gdy renderuje razem ogień z dymem to dzieje się tak jak na zdjęciu powyżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności