Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pewien problem z fume fx:

tak wygląda na symulacji:

 

2d6ec45e0331eb1c.jpg

 

a tak po wyrenderowaniu:

251b3448aeda0801.png

to normalne? czy da sie jakoś zachował taki wygląd dymu na renderze?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Próbowałem to renderować do avi. i png. , w warstwach i razem i zawsze jast taka czarna kupa zamiast dymu.

Napisano

Bo dym domyślnie w Fumefx jest właśnie ciemny, ciężki, smolisty. Ten z symulacji o niczym nie świadczy, bo to jest po prostu reprezentacja wokseli w viewporcie a nie kolor dymu. Ni jak ma się to do koloru, który nada dymowi jego shader. Na pewno można gdzieś w pluginie ustawić, jaki kolor będzie miał dym. Przeczytałeś dokumentacje?

Napisano
  • Autor

Ten kolor dymu z symulacji jest właśnie ustawiony bo defaultowy jest prawie biały. Przy renderze jest troche dziwnie bo jak renderuje sam dym to go wogóle nie widać dopiero jak dam żeby pokazywało kanał alpha to jest biały. Natomiast gdy renderuje razem ogień z dymem to dzieje się tak jak na zdjęciu powyżej.

Napisano

Wiem już wiem w obiekcie spróbuj wyłączyć dym, chodzi mi o emiter z fumefx

 

Konkretnie w FFX Obj Src ustaw smoke na disabled

Napisano
  • Autor

Heaven miałeś racje wystarczyło dodać światełko i po problemie, rep 4you dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności