Napisano 1 Maj 200817 l Mam pewien problem z fume fx: tak wygląda na symulacji: a tak po wyrenderowaniu: to normalne? czy da sie jakoś zachował taki wygląd dymu na renderze?
Napisano 2 Maj 200817 l Autor Próbowałem to renderować do avi. i png. , w warstwach i razem i zawsze jast taka czarna kupa zamiast dymu.
Napisano 2 Maj 200817 l Bo dym domyślnie w Fumefx jest właśnie ciemny, ciężki, smolisty. Ten z symulacji o niczym nie świadczy, bo to jest po prostu reprezentacja wokseli w viewporcie a nie kolor dymu. Ni jak ma się to do koloru, który nada dymowi jego shader. Na pewno można gdzieś w pluginie ustawić, jaki kolor będzie miał dym. Przeczytałeś dokumentacje?
Napisano 2 Maj 200817 l Autor Ten kolor dymu z symulacji jest właśnie ustawiony bo defaultowy jest prawie biały. Przy renderze jest troche dziwnie bo jak renderuje sam dym to go wogóle nie widać dopiero jak dam żeby pokazywało kanał alpha to jest biały. Natomiast gdy renderuje razem ogień z dymem to dzieje się tak jak na zdjęciu powyżej.
Napisano 2 Maj 200817 l Wiem już wiem w obiekcie spróbuj wyłączyć dym, chodzi mi o emiter z fumefx Konkretnie w FFX Obj Src ustaw smoke na disabled
Napisano 2 Maj 200817 l Autor Heaven miałeś racje wystarczyło dodać światełko i po problemie, rep 4you dzieki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto