Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Ostatnio wymodelowałem budynek do gry (San Andreas). Wszystko zrobiłem tekstury, model dff i .col i w grze też działa jak należy, ale mam taki mały problem. Robiąc rusztowanie dokoła budynku w grze natrafiłem na kłopot związany z teksturami przy nim. Jak wiadomo do środka rusztowania da się wejść więc zrobiłem rampe i kolejne piętra by można nim wejść na sam dach, lecz same tekstury szyb rusztowania są tylko z jednej strony widoczne z drugiej są natomiast nie widoczne. Tu chciałbym zapytać jakiego modyfikatora użyć by Plane przerobiony np: na Editable Mesh teksturował się obustronnie, czyli miał dwie normalne widoczne strony.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba zależy od silnika gry, jeśli silnik nie rozpoznaje obustronnych tekstur to można skopiować szyby jako lustrzane odbicie, tak żeby jeden plane patrzył się do środka a drugi na zewnątrz. Można też dać shell modifier, ale to zrobi niepotrzebne dodatkowe ścianki na brzegach.

Napisano

daj shella, zaznacz na dole select inner/outer faces. na to mod edit poly, wejdź w polygony zaznaczy ci to co chcesz. potem edit u góry w menu głównym> select invert i delete. i chyba o to chodzi ci;)

Napisano

Być może, ale jak zrobisz shella z zerową grubością, to też się będą nakładać ;] no chyba że zrobi się szczelinę tak wąską, że będzie niezauważalna.

Wydaje mi się że textury w grze kaszaniłyby się wtedy, gdyby normale tych dwóch faców, były skierowane w tą samą stronę. A w tym przypadku normalne mają mieć przeciwne kierunki. Z resztą trzeba by to przetestować w praniu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności