Skocz do zawartości

Plane


Victor_V

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ostatnio wymodelowałem budynek do gry (San Andreas). Wszystko zrobiłem tekstury, model dff i .col i w grze też działa jak należy, ale mam taki mały problem. Robiąc rusztowanie dokoła budynku w grze natrafiłem na kłopot związany z teksturami przy nim. Jak wiadomo do środka rusztowania da się wejść więc zrobiłem rampe i kolejne piętra by można nim wejść na sam dach, lecz same tekstury szyb rusztowania są tylko z jednej strony widoczne z drugiej są natomiast nie widoczne. Tu chciałbym zapytać jakiego modyfikatora użyć by Plane przerobiony np: na Editable Mesh teksturował się obustronnie, czyli miał dwie normalne widoczne strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

chyba zależy od silnika gry, jeśli silnik nie rozpoznaje obustronnych tekstur to można skopiować szyby jako lustrzane odbicie, tak żeby jeden plane patrzył się do środka a drugi na zewnątrz. Można też dać shell modifier, ale to zrobi niepotrzebne dodatkowe ścianki na brzegach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ale jak zrobisz shella z zerową grubością, to też się będą nakładać ;] no chyba że zrobi się szczelinę tak wąską, że będzie niezauważalna.

Wydaje mi się że textury w grze kaszaniłyby się wtedy, gdyby normale tych dwóch faców, były skierowane w tą samą stronę. A w tym przypadku normalne mają mieć przeciwne kierunki. Z resztą trzeba by to przetestować w praniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności