Victor_V Napisano 5 Maj 2008 Share Napisano 5 Maj 2008 Witam Ostatnio wymodelowałem budynek do gry (San Andreas). Wszystko zrobiłem tekstury, model dff i .col i w grze też działa jak należy, ale mam taki mały problem. Robiąc rusztowanie dokoła budynku w grze natrafiłem na kłopot związany z teksturami przy nim. Jak wiadomo do środka rusztowania da się wejść więc zrobiłem rampe i kolejne piętra by można nim wejść na sam dach, lecz same tekstury szyb rusztowania są tylko z jednej strony widoczne z drugiej są natomiast nie widoczne. Tu chciałbym zapytać jakiego modyfikatora użyć by Plane przerobiony np: na Editable Mesh teksturował się obustronnie, czyli miał dwie normalne widoczne strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 5 Maj 2008 Share Napisano 5 Maj 2008 chyba zależy od silnika gry, jeśli silnik nie rozpoznaje obustronnych tekstur to można skopiować szyby jako lustrzane odbicie, tak żeby jeden plane patrzył się do środka a drugi na zewnątrz. Można też dać shell modifier, ale to zrobi niepotrzebne dodatkowe ścianki na brzegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor_V Napisano 5 Maj 2008 Autor Share Napisano 5 Maj 2008 Właśnie shell odpada bo robi niepotrzebne ścianki ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 5 Maj 2008 Share Napisano 5 Maj 2008 daj shella, zaznacz na dole select inner/outer faces. na to mod edit poly, wejdź w polygony zaznaczy ci to co chcesz. potem edit u góry w menu głównym> select invert i delete. i chyba o to chodzi ci;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr. J Napisano 5 Maj 2008 Share Napisano 5 Maj 2008 Albo, sklonuj te poligony ktore chcesz, a potem zflipuj im normale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 5 Maj 2008 Share Napisano 5 Maj 2008 Mr. J wtedy będą się nakładać te poly, wtedy też niektóre silniki wariują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr. J Napisano 6 Maj 2008 Share Napisano 6 Maj 2008 Być może, ale jak zrobisz shella z zerową grubością, to też się będą nakładać ;] no chyba że zrobi się szczelinę tak wąską, że będzie niezauważalna. Wydaje mi się że textury w grze kaszaniłyby się wtedy, gdyby normale tych dwóch faców, były skierowane w tą samą stronę. A w tym przypadku normalne mają mieć przeciwne kierunki. Z resztą trzeba by to przetestować w praniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi