Skocz do zawartości

błąd przy odpalaniu: Unhandled Exception


ozonex

Rekomendowane odpowiedzi

Więc na XP home 32bit mam taki problem, że moją prace szlag trafił bo podczas ładowania wyskakuje błąd Unhandled Exception. Wcześniej wystąpił ten błąd, ale przełączenie trybu wyświetlania na OpenGL pomogło. Teraz jednak nie mam pomysłu. Zwiększenie pamięci wirtualnej do 4-6gb nie pomogło, odkręciłem też procesor i ram, jednak to też nic nie dało.

 

Natomiast na Viście home premium 32bit mam jeszcze gorzej. Na początku po zainstalowaniu był błąd "aplikacja została niewłaściwie zainicjowana". Ale znalazłem w internecie informacje że na to pomaga SP2 do maxa. Rzeczywiście pomogło, ale teraz podczas odpalania programu wyskakuje ten sam wkurzający błąd - Unhandled Exception

 

3d max 9 + VRay 1.5

 

komp:

c2d e6600

2x 1gb ddrII kingston 667mhz

GF8600GT

asus P5K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pisałem

"3d max 9 + VRay 1.5"

 

wersja 6 maxa działała na viscie bez problemu, tylko trochę to przestarzałe :/ Poza tym jest nie tylko problem z vistą, ale też ten błąd na XP dla sceny którą robie, a jak włączam czystego maxa to jest dobrze, więc pewnie to coś z brakiem pamięci jak u większości osób z tym błędem. Było nieraz o tym że XP obsługuje tylko 1,5gb pamięci dla jednej aplikacji i można to przerobić jakoś na 3gb, tylko tutaj moje pytanie - jak? Przypominam że mam XP Home Edition

Zależy mi na tym aby jak najszybciej to zrobić, bo mam jeszcze 2tygodnie na dokończenie tej pracy konkursowej (spokojnie, nic na to forum xD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, znalazłem przyczynę dla której wykrzaczyła się moja scenka na XP. Powodem były źle wymodelowane szyby, które zrobił mi znajomy, i jedna taka szyba składała się z 12000 poli, a tych szyb było z 15 w scenie, bo nieświadom tego, że są tak zbudowane kopiowałem je beztrosko i teraz scena ta, o ile dobrze wyliczyłem, ma gdzieś koło 250 000 poli przez co brakuje pamięci :P I tutaj moja ogromna prośba, do osób mających dostęp do kompa który by to dał rade wczytać. (o ile taki jest xD ) Przesłał bym tą scenkę takiej osobie, żeby skasowała jedynie te barierki z szybami i odesłała z powrotem do mnie. Jak ktoś może pomóc to pisać w tym temacie albo PW. Z góry dzięki.

 

p.s. sorry za drugi post, ale jakbym edytował to by nie wyświetliło że coś napisałem. (a przynajmniej tak jest na większości for)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to spróbował byś to odpalić u siebie? jednak chyba to miało więcej jak 250 000 trójkątów, bo starsza kopia zapasowa (która mi się odpala :P ) z tymi barierkami ma 312 108 trójkątów i 274 915 punktów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to skoro to żaden problem dla waszych kompów...

daje linka do scenki:

http://www.sendspace.com/file/66gw1i

 

mówicie więc, że komp powinien sobie dać rade z kilkoma milionami trójkatów... na dobrą sprawę ciężko uwierzyć :P jak sie skierowało perspektywę na te barierki to FPS spadał do 4, no ale chyba że to ta wersja maxa już jest taka niestabilna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem, nawet teraz przed chwilą, ale to samo: ładuje, ładuje ładuje i nagle wystąpił błąd i czy zapisać zmiany w scenie przed zamknięciem, a w raporcie jest napisane "Error: Unhandled Exception". A skoro już Ci wczytało to nie mogłeś skasować tych barierek? bo jestem pewien że to wszystko jest przez nie. Jak jest to pomieszczenie to ono jest w kształcie takiego krzyża, to na tych bocznych częściach są takie "platformy" otoczone szklanymi barierkami i to o nie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności