Napisano 7 Maj 200816 l siema,motyw jak w tytule,na razie zrobione tyle do zrobienia- brzuch (najlepiej z refki jakies musze zrobic) naprawic kask naprawic perspektywe z prawa noga tlo uporzadkowac swiatlo itd dokonczyc ;f i wiele innych chcialbym wiedziec jakie sa plusy a jakie minusy juz na tym etapie,czego wiecej czego mniej itp ps- zbroja ma byc troche brudna rdzawa i chropowata,nama namiastka tego na przednim naramienniku
Napisano 7 Maj 200816 l Zawsze w takich pracach zastanawia mnie, po co pakowac kogos w tak ciezki pancerz, skoro i tak zostawia sie witalne organy odsloniete... ?
Napisano 7 Maj 200816 l podoba mi się sam koncept designu zbroi :) (Tylko gdyby była bez tych odsłoniętych fragmentów ciała..) Ale nie przepadam za kobietami tej postury. Ogólnie jestem za tym żeby dziewczyny były drobne, więc zbroje cyber punkowe też wolałbym drobniejsze, ale to już kwestia gustu. Twarz pasowałaby raczej pod jakiegoś mutanta niż kobietę ;)
Napisano 7 Maj 200816 l Autor ok zaslonie ten brzuch,bedzie mniej problemow z anatomia :D a co do zbroi to wpadlem teraz na pomysl zeby zrobic jakis kontrast,tak jakby uwydatnik takie male stworzonka ktore wpadlo do zbroii o 2 rozmiary za duzej :D
Napisano 7 Maj 200816 l Zasłoń brzuch i odsłoń cycki :D A tak na serio - trochę kontrastu by się przydało, zwłaszcza w najbardziej zacienionych miejscach.
Napisano 7 Maj 200816 l Autor troche dorobione,calosc okolo 50%, na pewno kask idzie do wymiany,i musze pozmieniac troche rekawice teraz dopiero widze jakie wyblakle to bylo ,pewnie dlatego ze mam biale sciany w pokoju i swiatlo mi sie odbijalo od kineskopu :(
Napisano 7 Maj 200816 l pomysł ciekawy, jednak za duża masa pancerza do masy ciała... praktycznie mam wrażenie że ten pancerz waży jakieś 3-4 razy więcej od samej kobitki... jeśli tworzysz koncepcik, to postać musi mieć jakieś założenia i funkcjonalność... nie bardzo w tym wypadku pasują odsłonięte części ciała, ponieważ mamy dysproporcje... łatwo też wyeliminować taką postać, ponieważ strzał w klatkę i po ptokach, jak to mówią... :P proponował bym określić zadanie jakie ma spełniać postać, a następnie dobrać pancerzyk w miarę potrzeb... np. w miejscach w których chcesz podkreślić kobiecość nadać cieńszy, wyprofilowany pancerz... powodzenia w dalszych pracach... ;) pozdrawiam!
Napisano 8 Maj 200816 l Oj tam, dramatyzujecie - a co z tymi drobnymi mangowymi dziewczynkami w gigantycznych pancerzach? :D
Napisano 8 Maj 200816 l Ja tu się zgadzam z aspenboyem. Co prawda zawsze byłem zwolennikiem funkcjonalnych designów ale to jest tak że każda gra komputerowa jest troche inna. Gdzieś tam nawet oglądałem wywiad z jednym profesjonalnym artystą w tej dziedzinie (el coro chyba) i wspominał że czasami klient może chcieć prace w których funkcjonalność nie jest głównym powodem dla robienia konceptu. Co do pracy. Za bardzo monochromatyczna według mnie. Daj więcej kolorów żeby to ożywić. Poza tym warto by zrobić jakieś fragmenty pancerza z innego materiału albo w kontrastowym kolorze. W tej chwili wszystko się zlewa w jedną masę i jest mało wyraziste. A tak poza tym... Nie chce ci namieszać w głowie ze względu na poprzednie kometarze ale według mnie pierwsza praca była zgrabniejsza i ciekawsza ze względu na różnorodne proporcje. Są długie nogi, przerwa, potem krótki środkowy fragment na piersi, przerwa i szeroki kontrastujący z dołem element w postaci naramienników powtarzający linie z bioder. Stąd nawet jakoś tam pasujący stylistyką i przez co wychodzi w miare spójne. Jedyne co mi nie pasuje w tej pracy to dziwnie ukrztałtowany brzuch. Wygląda jakby był jakiś opuchnięty albo nie w tym miejscu co trzeba. Poeksperymentuj troche. Może coś jeszcze lepszego wyjdzie. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto