Ramsez Napisano 7 Maj 2008 Share Napisano 7 Maj 2008 Ustawiam sobie wszystko tak jak jest w tym tutku, na obiekt lopoly dałem unwarp UVW i box mapping: http://www.game-artist.net/forums/vbarticles.php?do=article&articleid=16 i otrzymuje takie buble(wersja z normalem to ta po prawej): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 9 Maj 2008 Share Napisano 9 Maj 2008 No proste, bo box maping się owszem nadaje do zmapowania boxa, ale do takiego czegoś owalnego to już mniej, jeśli to ma być normal, to ja proponuję unwrapować uv-kę, może ewentulanie wystarczyć sam uvwmap jako cylinder (bo Twój obiekt ma kształt cylindra przecież) ale głowy nie dam, ja raczej robię unwrap jeśli się o normale rozchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się