Skocz do zawartości

Problem z importem sceny z maxa przez FBX 2006.11.2


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam problem z poprawnym zaimportowaniem geometrii z maxa do majki używam fbx2006.11.2 i coś jest nie tak z geometrią po pierwsze niektóre elementy mają jakieś błędy w wartościach translacji, freazowanie załatwia sprawę ale nie rozwiązuje problemu,

 

 

geometria ma źle wyświetlany shader w viewporcie, przy szarym lambercie obiekt jest biały kiedy przekonvertuję go do subD i z powrotem do poly shader wyświetla się już dobrze ale traci edge smoothing :( po zapisaniue sceny jako ASCI po otwarciu część obiektów znika a do reszty znikają shadery także z hypershada, w jednej scenie zostały mi tylko światła i kamera :)

dodatkowo wczytywanie fbxa zajmuje wieczność,

geometrie w maxie przekonwertowałem na editable poly scalając stos modyfikatorów jeśli jakiś był

 

kiedyś używałem Colady działała super szbko, jak był problem z geometrią to była dziura i tyle ale nie zauważyłem większych problemów ale teraz jestem na 64 bitach a z tego co wiem nie ma darmowej Colady pod 64:(

co teraz? ma ktoś jakiś patent na to? ja już odpadam :/

 

max i maya 2008 64, Vista 64, FBX 2006.11.2

  • Like 1
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności