Destroyer Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 mam problem z poprawnym zaimportowaniem geometrii z maxa do majki używam fbx2006.11.2 i coś jest nie tak z geometrią po pierwsze niektóre elementy mają jakieś błędy w wartościach translacji, freazowanie załatwia sprawę ale nie rozwiązuje problemu, geometria ma źle wyświetlany shader w viewporcie, przy szarym lambercie obiekt jest biały kiedy przekonvertuję go do subD i z powrotem do poly shader wyświetla się już dobrze ale traci edge smoothing :( po zapisaniue sceny jako ASCI po otwarciu część obiektów znika a do reszty znikają shadery także z hypershada, w jednej scenie zostały mi tylko światła i kamera :) dodatkowo wczytywanie fbxa zajmuje wieczność, geometrie w maxie przekonwertowałem na editable poly scalając stos modyfikatorów jeśli jakiś był kiedyś używałem Colady działała super szbko, jak był problem z geometrią to była dziura i tyle ale nie zauważyłem większych problemów ale teraz jestem na 64 bitach a z tego co wiem nie ma darmowej Colady pod 64:( co teraz? ma ktoś jakiś patent na to? ja już odpadam :/ max i maya 2008 64, Vista 64, FBX 2006.11.2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now