Skocz do zawartości

Artefakty na normalach


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bad Moon
Napisano (edytowane)

Wiatm, mam pytanie: co powoduje występowanie takich artefaktów podczas paleni ZMapperem (po paleniu standardowym narzędziem ZBrusha jest wszystko ok)

normal_body1.jpg

Edytowane przez Bad Moon
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie jest wszystko ok :) jest kilka mozliwosci, flipniety face na uvałce ktory wystrzela, overlap face, ktory wystrzela, albo blad ramu i wywalony maly vertexik w viuporcie zbraszowym, generalnie polecam texture-> uv czek czy jak to sie tam zwie, zaznaczy Ci kolorem czerwonym skad vercik wypada

Napisano

Ja tak miewałem jak kawałek uv'ki nie mieścił się w obszarze tekstury tzn tego kwadratu i wtedy od miejsca gdzie wychodził leciał taki pasek przez całą texturę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności