Jump to content
Guest Bad Moon

Artefakty na normalach

Recommended Posts

Guest Bad Moon

Wiatm, mam pytanie: co powoduje występowanie takich artefaktów podczas paleni ZMapperem (po paleniu standardowym narzędziem ZBrusha jest wszystko ok)

normal_body1.jpg

Edited by Bad Moon

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie jest wszystko ok :) jest kilka mozliwosci, flipniety face na uvałce ktory wystrzela, overlap face, ktory wystrzela, albo blad ramu i wywalony maly vertexik w viuporcie zbraszowym, generalnie polecam texture-> uv czek czy jak to sie tam zwie, zaznaczy Ci kolorem czerwonym skad vercik wypada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak miewałem jak kawałek uv'ki nie mieścił się w obszarze tekstury tzn tego kwadratu i wtedy od miejsca gdzie wychodził leciał taki pasek przez całą texturę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy