Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam :)

Piszę projekt z grafiki w OpenGL i muszę przygotować sobie modele, które później wczytam. Ponieważ jestem początkujący w 3ds max znalazłem gotowy model i postanowiłem przekształcić go do własnych potrzeb. Niestety pojawił się problem jak na załączonym obrazku :)

 

Połowa ściany jest dobrze pokryta materiałem, a druga (dodam, że jest to ten sam obiekt) ciemna, niezależnie od kąta/strony z której spoglądam na ścianę. Problem ten występuje również po wczytaniu modelu do mojego programu w OpenGL. Plik eksportuję do .obj, materiały zapisywane są w .mtl.

 

Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś sposób na rozwiązanie mojego problemu.

 

z góry dziękuję i pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 874
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Być może normale polygonów są tam odwrócone spróbuj je w editable poly zaznaczyć i odwrócić. Jest do tego jakaś opcja flip normals albo coś w tym stylu.

Edytowane przez Tomala

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.