Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No właśnie... jak najlepiej je zrobić, żeby wyglądały w miarę realistycznie?

Z jednego box`a i kombinować z opacity map (żeby na krawędziach nie były jak "od linijki"), czy raczej składać z wielu box`ów (np. każdą deskę z osobnego box`a), a może są jeszcze jakieś lepsze metody?

 

Dzięki z góry

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zawsze ważna jest mapa diffuse.

Są jeszcze inne metody niż te które podałeś, ale przede wszystkim - kazda deska z innego boxa, jak ma byc realistyka:

- ZBrush i sculpt, potem wypalisz normala.

- Nałożyć teksturę na model i świetną bump mapę, albo zamienić bump mapę na normal mape i tez rzucic (lepszy efekt).

- Z jednego boxa nadaj mu smootha jakiegos (turbosmooth lub meshsmooth) pobaw sie z noise, też powinien ci wyjść ładny.

- Bierzesz boxa, tesselate, modelujesz dziurki inne takie, meshsmooth, poprawiasz dziurki i inne wypuklosci, meshsmooth i wyglada fajnie.

Sposobów jest mnóstwo, podrzuciłem tylko kilka.

 

 

PS. Setka strzelila...

Napisano

Jeszce zależy od tego, jak bardzo dokładnie chcesz to zrobić. Jeśli owe wrota mają być gdzieś w oddali, w tle, nie warto modelować każdego gwoździa.

Napisano

Jak dobrze poszukasz znajdziesz w necie gotowe darmowe mapy (całe drzwi). Wtedy tylko skalujesz odpowiednio i heja.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności