Skocz do zawartości

Drzwi od stodoły


dino1984

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie... jak najlepiej je zrobić, żeby wyglądały w miarę realistycznie?

Z jednego box`a i kombinować z opacity map (żeby na krawędziach nie były jak "od linijki"), czy raczej składać z wielu box`ów (np. każdą deskę z osobnego box`a), a może są jeszcze jakieś lepsze metody?

 

Dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zawsze ważna jest mapa diffuse.

Są jeszcze inne metody niż te które podałeś, ale przede wszystkim - kazda deska z innego boxa, jak ma byc realistyka:

- ZBrush i sculpt, potem wypalisz normala.

- Nałożyć teksturę na model i świetną bump mapę, albo zamienić bump mapę na normal mape i tez rzucic (lepszy efekt).

- Z jednego boxa nadaj mu smootha jakiegos (turbosmooth lub meshsmooth) pobaw sie z noise, też powinien ci wyjść ładny.

- Bierzesz boxa, tesselate, modelujesz dziurki inne takie, meshsmooth, poprawiasz dziurki i inne wypuklosci, meshsmooth i wyglada fajnie.

Sposobów jest mnóstwo, podrzuciłem tylko kilka.

 

 

PS. Setka strzelila...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności