Napisano 16 Maj 200816 l No właśnie... jak najlepiej je zrobić, żeby wyglądały w miarę realistycznie? Z jednego box`a i kombinować z opacity map (żeby na krawędziach nie były jak "od linijki"), czy raczej składać z wielu box`ów (np. każdą deskę z osobnego box`a), a może są jeszcze jakieś lepsze metody? Dzięki z góry
Napisano 16 Maj 200816 l Zawsze ważna jest mapa diffuse. Są jeszcze inne metody niż te które podałeś, ale przede wszystkim - kazda deska z innego boxa, jak ma byc realistyka: - ZBrush i sculpt, potem wypalisz normala. - Nałożyć teksturę na model i świetną bump mapę, albo zamienić bump mapę na normal mape i tez rzucic (lepszy efekt). - Z jednego boxa nadaj mu smootha jakiegos (turbosmooth lub meshsmooth) pobaw sie z noise, też powinien ci wyjść ładny. - Bierzesz boxa, tesselate, modelujesz dziurki inne takie, meshsmooth, poprawiasz dziurki i inne wypuklosci, meshsmooth i wyglada fajnie. Sposobów jest mnóstwo, podrzuciłem tylko kilka. PS. Setka strzelila...
Napisano 16 Maj 200816 l Jeszce zależy od tego, jak bardzo dokładnie chcesz to zrobić. Jeśli owe wrota mają być gdzieś w oddali, w tle, nie warto modelować każdego gwoździa.
Napisano 16 Maj 200816 l Jak dobrze poszukasz znajdziesz w necie gotowe darmowe mapy (całe drzwi). Wtedy tylko skalujesz odpowiednio i heja.