dino1984 Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 No właśnie... jak najlepiej je zrobić, żeby wyglądały w miarę realistycznie? Z jednego box`a i kombinować z opacity map (żeby na krawędziach nie były jak "od linijki"), czy raczej składać z wielu box`ów (np. każdą deskę z osobnego box`a), a może są jeszcze jakieś lepsze metody? Dzięki z góry
Bielo^ Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Zawsze ważna jest mapa diffuse. Są jeszcze inne metody niż te które podałeś, ale przede wszystkim - kazda deska z innego boxa, jak ma byc realistyka: - ZBrush i sculpt, potem wypalisz normala. - Nałożyć teksturę na model i świetną bump mapę, albo zamienić bump mapę na normal mape i tez rzucic (lepszy efekt). - Z jednego boxa nadaj mu smootha jakiegos (turbosmooth lub meshsmooth) pobaw sie z noise, też powinien ci wyjść ładny. - Bierzesz boxa, tesselate, modelujesz dziurki inne takie, meshsmooth, poprawiasz dziurki i inne wypuklosci, meshsmooth i wyglada fajnie. Sposobów jest mnóstwo, podrzuciłem tylko kilka. PS. Setka strzelila...
piotrek Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Jeszce zależy od tego, jak bardzo dokładnie chcesz to zrobić. Jeśli owe wrota mają być gdzieś w oddali, w tle, nie warto modelować każdego gwoździa.
mkeruj Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Jak dobrze poszukasz znajdziesz w necie gotowe darmowe mapy (całe drzwi). Wtedy tylko skalujesz odpowiednio i heja.
Rekomendowane odpowiedzi