leondrago Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy i tak prawdę mówiąc jestem nowy w 3ds maxie. Od zawsze interesowała mnie grafika komputerowa i kiedyś chciałbym się tym zajmować zawodowo (patrząc na prace innych to pewnie nie mam szans) Do rzeczy mam 3ds maxa od 2 tygodni i staram się coś w nim kombinować. To jest moja pierwsza praca wykonana w czasie wolnym od pracy. Więc proszę was o krytykę bądź dobre rady. Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam. link do sceny : http://img529.imageshack.us/img529/8271/scenkajx9.jpg
naeq Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Jak na 2 tygodnie to jest całkiem nieźle, ja takich wypasów nie robiłem po 2 tygodniach :) Pracuj i oby tak dalej, sukcesywnie.
leondrago Napisano 17 Maj 2008 Autor Napisano 17 Maj 2008 używam v-raya 1.5 ale tak prawdę mówiąc nie znam zbyt wielu jego ustawien więc eksperymentuje.