Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy i tak prawdę mówiąc jestem nowy w 3ds maxie. Od zawsze interesowała mnie grafika komputerowa i kiedyś chciałbym się tym zajmować zawodowo (patrząc na prace innych to pewnie nie mam szans) Do rzeczy mam 3ds maxa od 2 tygodni i staram się coś w nim kombinować. To jest moja pierwsza praca wykonana w czasie wolnym od pracy. Więc proszę was o krytykę bądź dobre rady. Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam.

link do sceny : http://img529.imageshack.us/img529/8271/scenkajx9.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na 2 tygodnie to jest całkiem nieźle, ja takich wypasów nie robiłem po 2 tygodniach :)

Pracuj i oby tak dalej, sukcesywnie.

Napisano (edytowane)

No faktycznie. Nowi coraz szybciej sie ucza. CHciales porad, a wiec: staraj sie wiecej sam modelowac, nie kozystac z gotowych geometrii; przyzwyczajaj sie do mysli ze ustawienie swiatla, sceny, rendera itd. zajmuje czesto tyle samo czasu co sam modeling; jezeli chcesz to pokazac innym, to przed modelowaniem naszkicuj sobie cos konkretnego, na kartce lub w glowie; nie idz na kompromis z maxem, modeluj realizujac zamiary - jezeli nie umiesz to naucz sie; jezeli sam nie dajesz rady poradzic sobie z problemem - po metodzie prob i bledow wertuj google, potem pytaj nas; nie czekaj na gotowe rozwiazania, bo w ten sposob nie zapamiatasz co do czego i po co jest; pamietaj ze to hobby zje duzo twego czasu.

 

A no i oczywiscie:

Myślę, że to oszczędzi irytacji wielu użytkownikom lubiącym pisać "poszukaj na google.pl" itp.

 

Kompletny opis funkcji vray'a, wiele przykładów:

http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/

 

Jeżeli twój problem dalej jest nie do rozwiązania pomimo informacji zawartych w powyższym linku, załóż odrębny wątek.

Edytowane przez deshu
Napisano

pierwsza krytyka :( moze i dobrze. Naprawde dopiero raczkuje wiec przepraszam ale nie potrafie inaczej to wy jestescie profesjonalistami. Ja czekam na propozycje od was jakies rady. No i krytyke tez oczywiscie. Dzieki :)

Napisano

To co napisal Deshu powinno sie wytatulowac sobie na wnetrzu powiek jak sie zaczyna w 3d :)

 

Co do krytyki:

- vraya poprostu nie widac, takie oswietlenie i materialy osiagnol bys w scanline 5 lat temu.

- modele proste, widac ze powstaly z podstawowych bryl i paru modyfikatorow typu extrude.

Ogolnie szalenstwa nie ma, ale jak na 2 tygodnie spedzone z maxem jako hobby po pracy to juz jest cos.

Tak jak deshu pisal, have no mercy :) wez sobie obiekt, najlepiej maly, taki co mozna do reki wziasc, obadac, zobaczyc w roznym oswietleniu. I proboj oddac go w 3d jak nalepiej.

Oczywiscie pierw spedz troche czasu na poznawaniu maxa. Zwlaszcza polecam tematy polymodeling i global illumination na poczatek :)

 

powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności