Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukałem ale nie znalazłem. Krótkie pytanie, jak wyłączyć w 3ds te automatyczne cienie, które powstają jak obracam kamerę. Np zrobiłem cylinder i w środku jest ciemno... czy to znaczy że w grze środek będzie niewidoczny? Nawet jak nałożę teksturę? Prosze o info

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy to o to chodzi, ale jak na moje to nie cień tylko normals. zeby to odwrocic to uzyj modyfikatora normal czy normals , jakoś tak, i opcja flip normals. Wtedy bedzie odwortnie ten "cień".

Napisano

autorowi watku chodzi chyba o default'owe ustawienia oswietlenia w viewporcie. Mozna wlaczyc albo 1 albo 2 light'y, calkowicie wylaczyc sie chyba nie da. Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności