Veron Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Szukałem ale nie znalazłem. Krótkie pytanie, jak wyłączyć w 3ds te automatyczne cienie, które powstają jak obracam kamerę. Np zrobiłem cylinder i w środku jest ciemno... czy to znaczy że w grze środek będzie niewidoczny? Nawet jak nałożę teksturę? Prosze o info
polon Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 nie wiem czy to o to chodzi, ale jak na moje to nie cień tylko normals. zeby to odwrocic to uzyj modyfikatora normal czy normals , jakoś tak, i opcja flip normals. Wtedy bedzie odwortnie ten "cień".
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 Przepraszam ze tak późno odpowiadam ale miałem problemy z netem... Nie nie o to mi chodzi, ale i tak ta funkcja mi się przydała :P Chodzi mi o te cienie, które powstają jak się obróci model, to taki efekt... Jest na screenie: http://img519.imageshack.us/img519/3305/image0011wl7.jpg
JmTm00 Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 a UNW masz dobrze rozłozone? jestes pewien ze te scianki sa zmapowane?
zgred Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 autorowi watku chodzi chyba o default'owe ustawienia oswietlenia w viewporcie. Mozna wlaczyc albo 1 albo 2 light'y, calkowicie wylaczyc sie chyba nie da. Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi.
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 No i o to mi chodziło :) Ustawiłem na 2 i jest dosyć dobrze! Dzięki...
Temporal Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 z ciekawosci sie spytam po co na edit poly dawac mod edit mesh? dziwne to strasznie :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się