Napisano 17 Maj 200816 l Szukałem ale nie znalazłem. Krótkie pytanie, jak wyłączyć w 3ds te automatyczne cienie, które powstają jak obracam kamerę. Np zrobiłem cylinder i w środku jest ciemno... czy to znaczy że w grze środek będzie niewidoczny? Nawet jak nałożę teksturę? Prosze o info
Napisano 17 Maj 200816 l nie wiem czy to o to chodzi, ale jak na moje to nie cień tylko normals. zeby to odwrocic to uzyj modyfikatora normal czy normals , jakoś tak, i opcja flip normals. Wtedy bedzie odwortnie ten "cień".
Napisano 28 Maj 200816 l Autor Przepraszam ze tak późno odpowiadam ale miałem problemy z netem... Nie nie o to mi chodzi, ale i tak ta funkcja mi się przydała :P Chodzi mi o te cienie, które powstają jak się obróci model, to taki efekt... Jest na screenie: http://img519.imageshack.us/img519/3305/image0011wl7.jpg
Napisano 28 Maj 200816 l autorowi watku chodzi chyba o default'owe ustawienia oswietlenia w viewporcie. Mozna wlaczyc albo 1 albo 2 light'y, calkowicie wylaczyc sie chyba nie da. Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi.
Napisano 28 Maj 200816 l Autor No i o to mi chodziło :) Ustawiłem na 2 i jest dosyć dobrze! Dzięki...
Napisano 29 Maj 200816 l z ciekawosci sie spytam po co na edit poly dawac mod edit mesh? dziwne to strasznie :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto