Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Szukałem ale nie znalazłem. Krótkie pytanie, jak wyłączyć w 3ds te automatyczne cienie, które powstają jak obracam kamerę. Np zrobiłem cylinder i w środku jest ciemno... czy to znaczy że w grze środek będzie niewidoczny? Nawet jak nałożę teksturę? Prosze o info

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy to o to chodzi, ale jak na moje to nie cień tylko normals. zeby to odwrocic to uzyj modyfikatora normal czy normals , jakoś tak, i opcja flip normals. Wtedy bedzie odwortnie ten "cień".

Napisano

autorowi watku chodzi chyba o default'owe ustawienia oswietlenia w viewporcie. Mozna wlaczyc albo 1 albo 2 light'y, calkowicie wylaczyc sie chyba nie da. Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi.

Napisano
  • Autor

No i o to mi chodziło :) Ustawiłem na 2 i jest dosyć dobrze! Dzięki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności