sknerus Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 Podczas ogladania jakiegos video tutoriala, koles w maxie po zakonczeniu kolejnych etapow modelowania uzywal jakiegos skrotu klawiszowego ktory mu wygładzał model - i tu pytanie czy to był hot key do meshsmooth czy cos lepszego? (w panely modify nie pojewil sie zaden nowy modyfikator )
dr Ug Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 Moze wlaczal i wylaczal End Result? Albo wlaczal Subdivision Surface w Editable Poly. Jezeli nie pojawial sie zaden modyfikator, to pewnie to. Przewin na dol panel Modify, tam jest to o czym mowie.
adamkos Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 albo przelaczal widok ze smooth na faced :) poniewaz wszystko w maxie mozesz sobie podpiac pod skroty klawiszowe, quadmenu, toolbary itp:) ciezko powiedziec co kolo wlaczyl.
MareG Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 to ja dolacze moje pytanko: Zalezaloby mi sworzyc skrot klawiszowy do funkcji NURMS Toogle (tryb POLY) - problem w tym, ze tej funkcji nie ma do wyboru w definicji skrotow :( Jednak jest dostepna w lewym qornym QUADzie w trybie POLY (tak tez ja wywoluje). Przydaloby sie miec ja \"pod klawiszem\" - np. w LW ta funkcje pelni klawisz TAB. Pytanie - czy da sie do niej przypozadkowac skrot klawiszowy??? pozdro
k.jansen Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 keyboard > category > editable polygon object > nurms toggle (poly) > hot key > assigned to pozdr. k.jansen
MareG Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 WOW! Dzieki za szybki odzew, a jednak przeoczylem (czlowiek slepy jest na starosc ;P) zaraz sobie podloze...
Rekomendowane odpowiedzi