Napisano 31 Styczeń 200421 l Podczas ogladania jakiegos video tutoriala, koles w maxie po zakonczeniu kolejnych etapow modelowania uzywal jakiegos skrotu klawiszowego ktory mu wygładzał model - i tu pytanie czy to był hot key do meshsmooth czy cos lepszego? (w panely modify nie pojewil sie zaden nowy modyfikator )
Napisano 31 Styczeń 200421 l Moze wlaczal i wylaczal End Result? Albo wlaczal Subdivision Surface w Editable Poly. Jezeli nie pojawial sie zaden modyfikator, to pewnie to. Przewin na dol panel Modify, tam jest to o czym mowie.
Napisano 4 Luty 200421 l albo przelaczal widok ze smooth na faced :) poniewaz wszystko w maxie mozesz sobie podpiac pod skroty klawiszowe, quadmenu, toolbary itp:) ciezko powiedziec co kolo wlaczyl.
Napisano 5 Luty 200421 l to ja dolacze moje pytanko: Zalezaloby mi sworzyc skrot klawiszowy do funkcji NURMS Toogle (tryb POLY) - problem w tym, ze tej funkcji nie ma do wyboru w definicji skrotow :( Jednak jest dostepna w lewym qornym QUADzie w trybie POLY (tak tez ja wywoluje). Przydaloby sie miec ja \"pod klawiszem\" - np. w LW ta funkcje pelni klawisz TAB. Pytanie - czy da sie do niej przypozadkowac skrot klawiszowy??? pozdro
Napisano 5 Luty 200421 l keyboard > category > editable polygon object > nurms toggle (poly) > hot key > assigned to pozdr. k.jansen
Napisano 5 Luty 200421 l WOW! Dzieki za szybki odzew, a jednak przeoczylem (czlowiek slepy jest na starosc ;P) zaraz sobie podloze...