goo-k Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 Witam! Mam pewien problem, szukałem na forum ale nie sposób znaleźc w mnogości postów. Chodzi o to jak zrobic płaszczyzne o pewnej grubości z NURBS(link) tak, żeby była renderowalna z każdej strony..zapewne robię to na około, ale gdy robię U loft, tworzy się płaszczyzna, zmieniam na Poly, robię extrude i wynik mam taki jaki mniejwięcej chcę. Ale gdy nakładam materiał szkła to płaszczyzna jest szara a tylko ścianka grubości jest przeźroczystym szkłem. Jak zrobi to poprawnie. Z góry dziękuję za pomoc.
GRiPi Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 pokaz fotke koncowego modelu. prawdopodobnie ma 5 scianek?(bez scianki z ktorej ekstrudowano). poza tym zeby szklo wygladalo jak szko musi miec otoczenie, ktrore bedzie reflektowac i refraktowac
goo-k Napisano 22 Maj 2008 Autor Napisano 22 Maj 2008 No nie wiem, coś jest pochrzanione moim zdaniem, zobacz nie widac w perspektywie tylnej scianki. Na renderze jest to niby szkło(Glass-physics phen) z mental ray. renderowane w mental ray oczywiscie tez. niby szkło zniekształca, ale jest jakies szare takie, nie zobaczysz pewnie na tych malych plikach które załączam ale na grubości tej plaszczyzny sa refleksy i ogólnie wyglada dobrze. ponadto zobacz na caustic w cianiu na glebie jest jakis uciety dziwnie. Wydaje mi się że płaszczyzna nie ma grubości tylko poprostu ścianki i dlatego to wszystko, czy się mylę? Nie znam się zbytnio na NURBS, jak można zrobic to prawidłowo?Bo właśnie wydaje mi się że to kwestia tego że nie jest pełna ta płaszczyzna. Dzięki za pomoc.
goo-k Napisano 23 Maj 2008 Autor Napisano 23 Maj 2008 No a np. tak wygląda ten sam render na płycie wykonanej z box`a.
Rekomendowane odpowiedzi