Gość calcom x Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 Witam. Właśnie zacząłem wiz mieszkania jednak już po pierwszym renderze napotkałem na problem. Na klamce i zaworze grzejnikowym pojawiają się czarne smugi. Jeśli ktoś spotkał się z już takim problemem proszę o rade jak to zlikwidować.
Gość calcom x Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 3ds + Vray, problem z tymi plamami jest dziwny bo na innych klamkach które są kopią nie ma żadnych zabarwień. Może związane jest to ze światłem? Do oświetlenia użyłem vray light i free directional
JunioR Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 proste, usun ta klamke z plama, i skopiuj to po lewej bez plamy.
Gość calcom x Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 dzięki za pomoc-słuszna uwaga z tym kopiowaniem, chociaz szukam tez przyczyny tego problemu,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się