Skocz do zawartości

smoothing groups - jak to ugryść?


Wafer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chciałem ostatnio zaokrąglić troszke swoj model... dałem mu MeshSmooth'a lecz zaokrąglone zostało wszystko, równiez z krawędziamia które powinny zostać ostre.

Dowiedziałem się ze model trzeba podzielić na smoothing groups, ale pytanie jak.... zaznaczam sobie kilka poly... przechodze do Smooth naciska grupe 1, po czym wracam do Editable poly, zaznaczam kolejne... przechodzę do Smooth klikam 2 grupę, a ta 1-wsza już znika :/

Był bym wdzięczny za wyjaśnienie działania tej opcji.

 

 

ps. dysponuję 3DS MAX 8 Biblia, w ktorej powinno być to opisane, lecz za chiny nie moge znaleść, równie zadowolony bedę z podania nr. strony :)

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jak masz editable poly, przejdz do edycji poligonow, i tam na dole, w poligon propeties bedizesz mial smoothinggroups! poustawiasz sobie jakie grupy ktore poligony maja miec, i to wszystko! nei pamietam czy MS działa ze SG, ale TurboSmooth napewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności