Napisano 13 Listopad 200222 l w zasadzie chciałem tylko pokazać co da się uzyskać w starym scanline (max 2.5) Zwracam uwagę na rozmyte odbicia na podłodze. AMD K6 166 32 MB RAM S3VIRGE(czy jako¶ tak) POZDRAWIAM i czekam na uwagi CYB
Napisano 14 Listopad 200222 l Oj Cyb, gdyby¶ ty wiedział, jak by to wygl±dało gdyby¶ wł±czył GI i zrenderował to w Vray\'u albo FR, b±dĽ też Brasilu. Zobaczył być co to znaczy cienie powierzchniowe, albo wielokrotne odbicie ¶wiatła. Chociaż twój sprzęt:) mógł by to męczyć całymi dniami. Nie chcę nic ujmować twojej wizualizacji, ale uwież mi. Zakamarki pokoju o¶wietlone ¶wiatłem dyfuzyjnym odbitym od innych powierzchni stopniowo zmniejszaj±ce swoj± intensywno¶ć to co¶ niesamowitego:D
Napisano 17 Listopad 200222 l witam!! Tak becry ale my mowimy o standardzie :P i tak niezly efekt :-) a przeciez fr albo vray o brazilu juz nie wspomnie nie dozucaja za darmo do pudelka od maxa pff to znaczy na bazarze :P A meczac standarda jeszcze mozna cos wydusic i to jest na to dobrym przykladem :-) oczywiscie mowiac o maxie 2.5 :P
Napisano 17 Listopad 200222 l Autor Chciałbym zwrócić uwagę, na to, że obiekty użyte wscenie są naprawdę proste z uwagi na sprzęt na którym to robiłem. Na zrobienie tego miałem tydzień. W tym czasie nawet jedna klatka z GI by się nie przerenderowała na takim sprzęcie. Nawet z Vrayem. Pozdrawiam
Napisano 18 Listopad 200222 l Nie można tak podchodzić do sprarwy. Zły silnik, ale jak na to to i tak efekty są niezłe. Uwież mi, że wiele robiłem i robię za pomocą scanline. I można uzyskać lepsze efekty:). Po pierwsze musisz użyć zanikania światła wraz z odległością:) A u ciebie wygląda jakbyś użył jednego źródła i dużego ambienta:). Może to tylko moje wrażenie. I zmniejsz rozdzielczość:) Nie sztuka robić wielkich renderingów, jak jest mało szczegółów:) To tyle co miałem do powiedzenia na ten temat:) Mam nadzieję, że nie byłem za ostry:) Pozdrawiam Bacry
Napisano 18 Listopad 200222 l Autor Ja się wcale nie obrażam. Pracki powstały ok. 4-5 lat temu. Wtedy miałem taki a nie inny sprzęt. Co do \"decay\" to klientowi się nie podobało bo miało być widać, że pomieszczenie jest jasne i kolorowe. A rozdzielczość miała być do druku więc musiało być duże. Postaram się zmienić rozdzielczość aby było widać wszystko. I oczywiście da się wycisnąć więcej ze scanline\'a Jeszcze raz pozdrawiam. PS: Bacry pokaż coś swojego Ten post miał tylko pokazać, że scanline nie jest taki zły.
Napisano 18 Listopad 200222 l Może byłem za ostry. Co do światła to cię rozumiem:) Ostatnio robiłem kuchnie. I niestety. Podstawowy zarzut to szarość. Więc miało być kolorowo:) Nie ma się co denerwować. A co do moich pracek to przejdź do wipa albo bitwy. Zobacz mojego avatara. Nie jestem żadną wyrocznią. Wiem, że scanline nie jest szczytem mażeń. Ale w związku z brakiem mocy przerobowej procesora nie mogę sobie pozwolić na GI (zwłaszcza w animacjach, a te najbardziej mnie pociągają), więc i tak robię w scanline.
Napisano 18 Listopad 200222 l Autor Zmieniłem rozdziałkę obrazków. I dodaję kilka nowych. Druga wersja kuchni: Scenka podwodna: I kilka renderów z hotelu, cienie tylko z lampionów ściennych. To była dłuższa animka i za mało czasu na cienie. Fragmenty można zobaczyć tutaj: small.avi A to te rendery: Ten jest strasznie zółty :( ale dodałem Jeszcze raz pozdrawiam
Napisano 30 Listopad 200222 l Hej, ta druga wersja kuchni jest już fajna. Tak naprawdę to ja robię gorsze nisz Twoja kuchnia w pierwszym wykonaniu ;) Pozdrawiam
Napisano 24 Grudzień 200222 l Napiszę tylko jedno... podziwiam za cierpliwość. Sam do niedawna miałem podobny sprzęt i po prostu nie wytrzymywałem, gdy rendery dochodziły do 30h.
Napisano 3 Luty 200322 l ja caly czas uzywam w robocie scanline i lubie ten szybki rendererek :):cool:
Napisano 21 Luty 200322 l Scanline do Maxa 5 jest juz calkiemcalkiem. Testowalem GI maxowe i tez jest niezle.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto