Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

w zasadzie chciałem tylko pokazać co da się uzyskać w starym scanline (max 2.5)

Zwracam uwagę na rozmyte odbicia na podłodze. AMD K6 166 32 MB RAM S3VIRGE(czy jako¶ tak)

kominek%2001.JPG

 

kuchnia%202.JPG

 

kuchnia%203.JPG

 

kuchnia%204.JPG

 

POZDRAWIAM i czekam na uwagi

 

CYB

 

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oj Cyb, gdyby¶ ty wiedział, jak by to wygl±dało gdyby¶ wł±czył GI i zrenderował to w Vray\'u albo FR, b±dĽ też Brasilu. Zobaczył być co to znaczy cienie powierzchniowe, albo wielokrotne odbicie ¶wiatła. Chociaż twój sprzęt:) mógł by to męczyć całymi dniami. Nie chcę nic ujmować twojej wizualizacji, ale uwież mi. Zakamarki pokoju o¶wietlone ¶wiatłem dyfuzyjnym odbitym od innych powierzchni stopniowo zmniejszaj±ce swoj± intensywno¶ć to co¶ niesamowitego:D

Napisano

witam!!

 

Tak becry ale my mowimy o standardzie :P i tak niezly efekt :-) a przeciez fr albo vray o brazilu juz nie wspomnie nie dozucaja za darmo do pudelka od maxa pff to znaczy na bazarze :P

 

A meczac standarda jeszcze mozna cos wydusic i to jest na to dobrym przykladem :-) oczywiscie mowiac o maxie 2.5 :P

Napisano
  • Autor

Chciałbym zwrócić uwagę, na to, że obiekty użyte wscenie są naprawdę

proste z uwagi na sprzęt na którym to robiłem. Na zrobienie tego miałem

tydzień. W tym czasie nawet jedna klatka z GI by się nie przerenderowała na takim

sprzęcie. Nawet z Vrayem. Pozdrawiam

 

Napisano

Nie można tak podchodzić do sprarwy. Zły silnik, ale jak na to to i tak efekty są niezłe. Uwież mi, że wiele robiłem i robię za pomocą scanline. I można uzyskać lepsze efekty:). Po pierwsze musisz użyć zanikania światła wraz z odległością:) A u ciebie wygląda jakbyś użył jednego źródła i dużego ambienta:). Może to tylko moje wrażenie. I zmniejsz rozdzielczość:) Nie sztuka robić wielkich renderingów, jak jest mało szczegółów:)

To tyle co miałem do powiedzenia na ten temat:)

Mam nadzieję, że nie byłem za ostry:)

Pozdrawiam Bacry

Napisano
  • Autor

Ja się wcale nie obrażam. Pracki powstały ok. 4-5 lat temu. Wtedy miałem taki a nie

inny sprzęt. Co do \"decay\" to klientowi się nie podobało bo miało być widać, że

pomieszczenie jest jasne i kolorowe. A rozdzielczość miała być do druku więc

musiało być duże. Postaram się zmienić rozdzielczość aby było widać wszystko.

I oczywiście da się wycisnąć więcej ze scanline\'a

Jeszcze raz pozdrawiam.

PS: Bacry pokaż coś swojego

Ten post miał tylko pokazać, że scanline nie jest taki zły.

Napisano

Może byłem za ostry. Co do światła to cię rozumiem:) Ostatnio robiłem kuchnie. I niestety. Podstawowy zarzut to szarość. Więc miało być kolorowo:) Nie ma się co denerwować. A co do moich pracek to przejdź do wipa albo bitwy. Zobacz mojego avatara. Nie jestem żadną wyrocznią. Wiem, że scanline nie jest szczytem mażeń. Ale w związku z brakiem mocy przerobowej procesora nie mogę sobie pozwolić na GI (zwłaszcza w animacjach, a te najbardziej mnie pociągają), więc i tak robię w scanline.

Napisano
  • Autor

Zmieniłem rozdziałkę obrazków.

I dodaję kilka nowych.

 

Druga wersja kuchni:

 

kuchnia%201%20w2.JPG

 

Scenka podwodna:

 

moana-01.JPG

 

I kilka renderów z hotelu, cienie tylko z lampionów ściennych. To była dłuższa

animka i za mało czasu na cienie. Fragmenty można zobaczyć tutaj:

small.avi

 

A to te rendery:

 

HOTEL-0.jpg

 

Ten jest strasznie zółty :( ale dodałem

 

HOTEL-02.jpg

 

HOTEL-03.jpg

 

HOTEL-05.jpg

 

Jeszcze raz pozdrawiam

Napisano

Hej, ta druga wersja kuchni jest już fajna. Tak naprawdę to ja robię gorsze nisz Twoja kuchnia w pierwszym wykonaniu ;)

Pozdrawiam

Napisano

Napiszę tylko jedno... podziwiam za cierpliwość. Sam do niedawna miałem podobny sprzęt i po prostu nie wytrzymywałem, gdy rendery dochodziły do 30h.

Napisano

ja caly czas uzywam w robocie scanline i lubie ten szybki rendererek :):cool:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności