Jump to content

Stary dobry scanline - UWAGA MODEMOWCY ciężkie


cyb
 Share

Recommended Posts

w zasadzie chciałem tylko pokazać co da się uzyskać w starym scanline (max 2.5)

Zwracam uwagę na rozmyte odbicia na podłodze. AMD K6 166 32 MB RAM S3VIRGE(czy jako¶ tak)

kominek%2001.JPG

 

kuchnia%202.JPG

 

kuchnia%203.JPG

 

kuchnia%204.JPG

 

POZDRAWIAM i czekam na uwagi

 

CYB

 

Link to comment
Share on other sites

Oj Cyb, gdyby¶ ty wiedział, jak by to wygl±dało gdyby¶ wł±czył GI i zrenderował to w Vray\'u albo FR, b±dĽ też Brasilu. Zobaczył być co to znaczy cienie powierzchniowe, albo wielokrotne odbicie ¶wiatła. Chociaż twój sprzęt:) mógł by to męczyć całymi dniami. Nie chcę nic ujmować twojej wizualizacji, ale uwież mi. Zakamarki pokoju o¶wietlone ¶wiatłem dyfuzyjnym odbitym od innych powierzchni stopniowo zmniejszaj±ce swoj± intensywno¶ć to co¶ niesamowitego:D

Link to comment
Share on other sites

witam!!

 

Tak becry ale my mowimy o standardzie :P i tak niezly efekt :-) a przeciez fr albo vray o brazilu juz nie wspomnie nie dozucaja za darmo do pudelka od maxa pff to znaczy na bazarze :P

 

A meczac standarda jeszcze mozna cos wydusic i to jest na to dobrym przykladem :-) oczywiscie mowiac o maxie 2.5 :P

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym zwrócić uwagę, na to, że obiekty użyte wscenie są naprawdę

proste z uwagi na sprzęt na którym to robiłem. Na zrobienie tego miałem

tydzień. W tym czasie nawet jedna klatka z GI by się nie przerenderowała na takim

sprzęcie. Nawet z Vrayem. Pozdrawiam

 

Link to comment
Share on other sites

Nie można tak podchodzić do sprarwy. Zły silnik, ale jak na to to i tak efekty są niezłe. Uwież mi, że wiele robiłem i robię za pomocą scanline. I można uzyskać lepsze efekty:). Po pierwsze musisz użyć zanikania światła wraz z odległością:) A u ciebie wygląda jakbyś użył jednego źródła i dużego ambienta:). Może to tylko moje wrażenie. I zmniejsz rozdzielczość:) Nie sztuka robić wielkich renderingów, jak jest mało szczegółów:)

To tyle co miałem do powiedzenia na ten temat:)

Mam nadzieję, że nie byłem za ostry:)

Pozdrawiam Bacry

Link to comment
Share on other sites

Ja się wcale nie obrażam. Pracki powstały ok. 4-5 lat temu. Wtedy miałem taki a nie

inny sprzęt. Co do \"decay\" to klientowi się nie podobało bo miało być widać, że

pomieszczenie jest jasne i kolorowe. A rozdzielczość miała być do druku więc

musiało być duże. Postaram się zmienić rozdzielczość aby było widać wszystko.

I oczywiście da się wycisnąć więcej ze scanline\'a

Jeszcze raz pozdrawiam.

PS: Bacry pokaż coś swojego

Ten post miał tylko pokazać, że scanline nie jest taki zły.

Link to comment
Share on other sites

Może byłem za ostry. Co do światła to cię rozumiem:) Ostatnio robiłem kuchnie. I niestety. Podstawowy zarzut to szarość. Więc miało być kolorowo:) Nie ma się co denerwować. A co do moich pracek to przejdź do wipa albo bitwy. Zobacz mojego avatara. Nie jestem żadną wyrocznią. Wiem, że scanline nie jest szczytem mażeń. Ale w związku z brakiem mocy przerobowej procesora nie mogę sobie pozwolić na GI (zwłaszcza w animacjach, a te najbardziej mnie pociągają), więc i tak robię w scanline.

Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem rozdziałkę obrazków.

I dodaję kilka nowych.

 

Druga wersja kuchni:

 

kuchnia%201%20w2.JPG

 

Scenka podwodna:

 

moana-01.JPG

 

I kilka renderów z hotelu, cienie tylko z lampionów ściennych. To była dłuższa

animka i za mało czasu na cienie. Fragmenty można zobaczyć tutaj:

small.avi

 

A to te rendery:

 

HOTEL-0.jpg

 

Ten jest strasznie zółty :( ale dodałem

 

HOTEL-02.jpg

 

HOTEL-03.jpg

 

HOTEL-05.jpg

 

Jeszcze raz pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Indorek

Hej, ta druga wersja kuchni jest już fajna. Tak naprawdę to ja robię gorsze nisz Twoja kuchnia w pierwszym wykonaniu ;)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest User190

Napiszę tylko jedno... podziwiam za cierpliwość. Sam do niedawna miałem podobny sprzęt i po prostu nie wytrzymywałem, gdy rendery dochodziły do 30h.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy