Skocz do zawartości

Jaki wybrać irradiance map mode w Vrayu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam dosyć sporą scenę do wyrenderowania. Będzie to fly-through, jednak wewnątrz znajdują się fontanny (czyli ruchome obiekty) dlatego From file i Incremental add to current map odpadają. Jaki mam wybrać Mode tak żeby uniknąć "migotania", oraz uniknąć compositingu (http://www.vray.us/vray_tutorials/vray_animation_moving_objects.shtml), po wyrenderowaniu?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ostatnio sie meczylem z irr map + ruchome obiekty. Powiem tak, w teorii wyglada pieknie, w praktyce strasznie sie nameczylismy.

Jest IRR map animation(prepass) i (rendering). W teorii wyglada to tak, ze pierw cala scena jest renderowana tylko dla IRR mapy (mozna secondary GI wylaczyc w ogole), i dla kazdej klatki liczona jest odzielna IRRmapa. Pozniej w Rendering mode, on sklada te klatki i usrednia zeby uniknac migotania.

W praktyce to wygladalo tak: prepass poszedl ladnie... rendering gozej. Pare razy robily sie rzeczy typu klatka 230 liczy sie 10 minut, klatka 231 liczy sie 2h... bo zaciol sie na 1 buckecie.

Prawde mowiac polecam: wyrenderuj sobie normalne fly-through bez fonatanny. Pozniej wyrenderuj fontanne z single frame mode tylko z wysokimi ustawieniami, a na koncu sklej.

 

pozdrawiam

mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności