Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, ostatnimi czasy wydlubalem takiego kogos... ma to cos kolo 1700 trisow, z zalozenia mialo byc jakims grubym kolesiem heh :)...jak wyszlo kazdy widzi... troche napakowany, nad glowa jescze mysle, zeby ukazac jego charakter, niedlugo update... rad bylbym z rad :P... nt. proporcji...

acha, obiekt jeszcze do optymalizacji, wiec jak widac... nie ma znowu optimiza, ale to na koniec :)...

1.jpg

2.jpg

siata.jpg

acha, jeszcze chcialbym sie dowiedziec cos o odczcuiach... jak wyglada, na kogo itd :)... albo co zmienic, zeby wygladal lepiej... no chyba tyle, siateczke nawet wrzucilem heh ;)...

powodzenia w krytyce :P... darkelf.

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajny ludź :)

 

Z reguly nie czepiam sie tego ale tera zrobie wyjatek - optymalizacja !!! :)

Spokojnie mozna uciac 500 trisow i roznicy nie zobaczysz. Chociazby stopy, uda.

Napisano
  • Autor

po wystawieniu na ogien krytyki bede optymalizowal, zmniejszal liczbe, :)... narazei kiepsko sie postarales :P, ale czekam na jakeis beszty...

Napisano

Sam tego chciałeś ;)

Spód klaty jest za wysoko.

Plecy wygięte w jakiś dziwny sposób.

Jeżeli to miał być grubas to brzuch powinien nieco bardziej zwisać - być dłuższy.

Napisano

To chyba nie miał być grubas bo mój pierwszy domowy krytyk czyli mój 3 letni synuś powiedział że to jest :)\"spaiderment\" :) - dokładnie tak jak napisałem :) :) więc może teksturka w tym kierunku ??

Napisano

sądząc po dloniach to jakis gornik jest. takimi gorniczymi 13-nastkami to nie jedno wyrobisko musial przekopac.:)

jesli chodzi o jego grubasowatosc to wyglada jak grubas z pakierni, ktory nawciągał sie mety i teraz sciąga się takim pasem elastycznym.

 

Napisano

I dorzuce do tego jeszce ze coś z mięśniami łydek jest nie tak - w ogóle całe łydki do poprawy:P

 

Pozdr

Giorgione

Napisano
  • Autor

wrr myslalem ze wyslalem post :/... a tu kupa :(...

no nic, odpowiadam:

mrcn: juz poprawione... dam jutro jeszcze dzisiaj podopieszczam :P...

sebfx: w takiej konwencji sobie go nie wyobrazalem hehehe... no ale coz, dziecieca wyobraznia nie zna granic :D...

kru: efekt duzych dloni uzyskany :)...

giorgione: planuje buty, wiec nei wiem czy lydki mbede modelowal :)

Napisano
  • Autor

acha, ostatnia szansa zeby nabesztac bo bede lecial z unwrapem niedlugo :D... wiec, wyciagnac armaty :)

Napisano

troche inna pozycja ramienia powoduje przesuniecie lopatki, ale mam nadzieje ze wyczaisz o co chodzi.

 

P.S. tak wiem - tez nie jestem orlem anatomii :P

Napisano
  • Autor

hmm wy-pas :D... postaram sie COS z tym zrobic... :D... jutro pewnie jakis update z nosem itd... bo dzisiaj to czasu ni ebedzie :/

Napisano
  • Autor

hmmm nie iwem czy poslizg byl, ale tak bedzie sie przedst. finalny modelik:

5st.jpg

6st.jpg

trojkacikow ma to ponizej 2000, kolo 1900...

Napisano

z frontu wyglada jak z takiej wiekowej gierki (ale na pewno kojarzysz) - another world

Napisano
  • Autor

hehe kojarze, gierka wymiata hehe... co do glowy mialem takie podejrzenia, zaraz to skoryguuje...

Napisano
  • Autor

hmm... zrobilem teksturki... nie podobaja mi sie, ale coz, umieszcze... licze na jakies sugestie i rady procz \"nie podoba mi sie\" i \"wez sie za szydelkowanie\"... z gory dzieki :)...

7st.jpg

8st.jpg

Napisano

Strasznie rozmazane, tekstury maja byc ostre jak zyleta kiedy je rysujesz. Miesnie klaty powinny schodzic bardziej w dol.

Napisano
  • Autor

nie chyba nie do kla... chociaz nie wiem.

ma usta, tylko male i taki render nie widac.

musze postudiowac miesnie bo zeby rysowac te ostre jak zyleta tekstury to trzeba wiedziec co tam narysowac :D... ale i tak musze zmienic metode na jakas inna, bo tym samym dodgem to nie zawojuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności