everyman Napisano 26 Maj 2008 Napisano 26 Maj 2008 (edytowane) witam, ...już n-ty raz zabieram się za zrobienie sobie stronki, tym razem mam zamiar dotrwać do końca ...grzebię przy niej wieczorkami przy piwku, więc pomalutku to idzie jednak jakoś idzie ;) ...szkielet to html / css ...wyświetlanie zdjęć oparte na simple viewer ...większości rzeczy uczę się na bieżąco podczas roboty ...na s-viewer'a zdecydowałem się ze względu na jego 'czystość' i prostotę (szybkość) późniejszej administracji ...stronę testuję na serwerze uczelnianym, na starym koncie koła naukowego, co jakiś czas podmieniam pliki na aktualniejsze - jak skończę przerzucę całość w porządne miejsce ;) ...najbliższy etap prac to zrobienie lekkiego, ciekawego menu - na razie nie mam na nie pomysłu - może ktoś mógłby coś zasugerować :D ...motywy muzyczne ulegną w finalnej wersji zmianie - dopiero będę szukał czegoś; w sumie osobiście nie jestem fanem muzyki na stronach nie związanych z muzyką, ale jakieś melodyjne tło dam (3 tematy + cisza do wyboru) ...na dzień dzisiejszy wygląda to tak: http://www.stud.umk.pl/~sknm/kdp/index.html ...menu będzie podzielone na (na razie taka koncepcja przyszła mi do głowy): 1. galerie - ludzie - miejsca - przyroda - obiekty 2. fotografia ślubna - plener - ceremonia - wesele - inne 3. od autora 4. linki (+ kontakt w zakładce 'od autora' lub w innej wydzielonej części) ...no i właśnie nie mam koncepcji jak to estetycznie spiąć :/ ...jak macie jakieś uwagi to walcie, bo łatwiej robić zmiany na samym początku, niż w trakcie zaawansowanej rozbudowy - liczę na wszelkie krytyczne uwagi ...stronka ma być względnie prosta i minimalistyczna, bez przesadnych wodotrysków pozdrawiam Edytowane 26 Maj 2008 przez everyman
Knysha Napisano 26 Maj 2008 Napisano 26 Maj 2008 Całkiem przyjemnie, ale wywal ten mp3 player - 95% internatow nie lubi muzyki/dzwiekow na stronach internetowych. Wykupiles licencje na simpleviewer'a ;)?