mateusz.k Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 Witam. Mam ogromny problem, mianowicie chodzi o model Mojego pierwszego samochodu. Spędziłem przy nim wiele czasu. Wydawało Mi się że siatkę prowadziłem dobrze. Przyszło do próbnych renderów i wyszło że tu krzywo że coś nie tak.Samochód to Acura RL. Całość: I tu pojawia się Moje pierwsze pytanie. Chodzi o lewy dolny róg lampy w którym to miejscu łączy się z blachą. Nie mam zielonego pojęcia jak to wymodelować żeby nie było krzywo. Dodam jeszcze że ktoś już modelował takie autko na forum i w miarę możliwości podpierałem się jego zdjęciami z siatki. To na razie tyle na początek. Proszę o pomoc.
chudy Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 przede wszystkim musisz ten trójkąt zlikwidować. nie widać za bardzo jak jest dalej siatka poprowadzona ale w tym rogu powinno to wyglądać tak jak w załączniku. pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi