mateusz.k Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 Witam. Mam ogromny problem, mianowicie chodzi o model Mojego pierwszego samochodu. Spędziłem przy nim wiele czasu. Wydawało Mi się że siatkę prowadziłem dobrze. Przyszło do próbnych renderów i wyszło że tu krzywo że coś nie tak.Samochód to Acura RL. Całość: I tu pojawia się Moje pierwsze pytanie. Chodzi o lewy dolny róg lampy w którym to miejscu łączy się z blachą. Nie mam zielonego pojęcia jak to wymodelować żeby nie było krzywo. Dodam jeszcze że ktoś już modelował takie autko na forum i w miarę możliwości podpierałem się jego zdjęciami z siatki. To na razie tyle na początek. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 przede wszystkim musisz ten trójkąt zlikwidować. nie widać za bardzo jak jest dalej siatka poprowadzona ale w tym rogu powinno to wyglądać tak jak w załączniku. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz.k Napisano 27 Maj 2008 Autor Share Napisano 27 Maj 2008 Poprawiłem. Rezultat prawie taki sam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielo^ Napisano 27 Maj 2008 Share Napisano 27 Maj 2008 Zrob z tego czworokat, masz pieciokat teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi