Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam ogromny problem, mianowicie chodzi o model Mojego pierwszego samochodu. Spędziłem przy nim wiele czasu. Wydawało Mi się że siatkę prowadziłem dobrze. Przyszło do próbnych renderów i wyszło że tu krzywo że coś nie tak.Samochód to Acura RL.

 

Całość:

bf7c48b05f7e2b1d.jpg

 

I tu pojawia się Moje pierwsze pytanie. Chodzi o lewy dolny róg lampy w którym to miejscu łączy się z blachą. Nie mam zielonego pojęcia jak to wymodelować żeby nie było krzywo. Dodam jeszcze że ktoś już modelował takie autko na forum i w miarę możliwości podpierałem się jego zdjęciami z siatki.

e9b5fda525b86c81.jpg

 

25f798bf0a32cec2.jpg

 

8ecd1a44fa98a7ea.jpg

 

To na razie tyle na początek. Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

przede wszystkim musisz ten trójkąt zlikwidować. nie widać za bardzo jak jest dalej siatka poprowadzona ale w tym rogu powinno to wyglądać tak jak w załączniku.

 

pozdr.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności