hun7er Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 (edytowane) Może uznacie że nieco prosty problem... ;p Wyeksportowałem model z pewnej gry do 3DS MAX 9 i mam tekstury .dds Problem w tym, że nie mam pojęcia jak je dołączyć do modelu żeby wyglądał tak jak powinien... Czytałem tutoriale o Unwrap UVW, ale tam znowu jest odwrotnie, że tą teksturę trzeba stworzyć... nie mogę znaleźć tutoriali o dopasowywaniu gotowych tekstur do modelu... :| jakieś pomysły...? za wszelką pomoc bądź podpowiedź (która też jest pomocą ;P) z góry dzięki ;] Edytowane 27 Maj 2008 przez hun7er
Mr. J Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 A można wiedzieć, z jakiej gry i czym to wyeksportowałes?
hun7er Napisano 27 Maj 2008 Autor Napisano 27 Maj 2008 (edytowane) z BF2 (Battlefield 2) za pomocą Rexman's Tools Edytowane 27 Maj 2008 przez hun7er
Piro Napisano 9 Czerwiec 2008 Napisano 9 Czerwiec 2008 zakladajac ze model wyeksportowal sie z uvm, to w material editorze wrzucasz (mozesz to zrobic drag n dropem) dds'a na jedna z kul, po czym zastosowywujesz na meshu - powinno dzialac, w wypadku modeli z hl / q3 dzialalo :P
hun7er Napisano 1 Sierpień 2008 Autor Napisano 1 Sierpień 2008 właśnie chyba po wyeksportowaniu tekstura jest bez uvm ;| w takim wypadku sam musiałbym uvm robić? oO
Meri Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 No jesli ich nie ma to raczej tak.. powodzenia!
Piro Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 Ja tam sie moge nie znac, ale na 95% mapowanie powinno byc zapisane w pliku z geometria, ale co ja tam wiem... moze sprqawdz przy eksporterze czy nie odznaczales opcji 'preserve uv's' lub czegos podobnego... oraz sprawdz czy przypadkiem nie jest zmapowany inny kanal niz 1. Na obecna chwile nic innego mi nie przychodzi do glowy ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się