Skocz do zawartości

problem z dopasowaniem tekstur do modelu ;p


hun7er

Rekomendowane odpowiedzi

Może uznacie że nieco prosty problem... ;p

 

Wyeksportowałem model z pewnej gry do 3DS MAX 9 i mam tekstury .dds

Problem w tym, że nie mam pojęcia jak je dołączyć do modelu żeby wyglądał tak jak powinien...

 

Czytałem tutoriale o Unwrap UVW, ale tam znowu jest odwrotnie, że tą teksturę trzeba stworzyć... nie mogę znaleźć tutoriali o dopasowywaniu gotowych tekstur do modelu... :|

jakieś pomysły...?

 

za wszelką pomoc bądź podpowiedź (która też jest pomocą ;P) z góry dzięki ;]

Edytowane przez hun7er
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zakladajac ze model wyeksportowal sie z uvm, to w material editorze wrzucasz (mozesz to zrobic drag n dropem) dds'a na jedna z kul, po czym zastosowywujesz na meshu - powinno dzialac, w wypadku modeli z hl / q3 dzialalo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam sie moge nie znac, ale na 95% mapowanie powinno byc zapisane w pliku z geometria, ale co ja tam wiem...

moze sprqawdz przy eksporterze czy nie odznaczales opcji 'preserve uv's' lub czegos podobnego... oraz sprawdz czy przypadkiem nie jest zmapowany inny kanal niz 1. Na obecna chwile nic innego mi nie przychodzi do glowy ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności