Napisano 27 Maj 200816 l Może uznacie że nieco prosty problem... ;p Wyeksportowałem model z pewnej gry do 3DS MAX 9 i mam tekstury .dds Problem w tym, że nie mam pojęcia jak je dołączyć do modelu żeby wyglądał tak jak powinien... Czytałem tutoriale o Unwrap UVW, ale tam znowu jest odwrotnie, że tą teksturę trzeba stworzyć... nie mogę znaleźć tutoriali o dopasowywaniu gotowych tekstur do modelu... :| jakieś pomysły...? za wszelką pomoc bądź podpowiedź (która też jest pomocą ;P) z góry dzięki ;] Edytowane 27 Maj 200816 l przez hun7er
Napisano 27 Maj 200816 l Autor z BF2 (Battlefield 2) za pomocą Rexman's Tools Edytowane 27 Maj 200816 l przez hun7er
Napisano 9 Czerwiec 200816 l zakladajac ze model wyeksportowal sie z uvm, to w material editorze wrzucasz (mozesz to zrobic drag n dropem) dds'a na jedna z kul, po czym zastosowywujesz na meshu - powinno dzialac, w wypadku modeli z hl / q3 dzialalo :P
Napisano 1 Sierpień 200816 l Autor właśnie chyba po wyeksportowaniu tekstura jest bez uvm ;| w takim wypadku sam musiałbym uvm robić? oO
Napisano 4 Sierpień 200816 l Ja tam sie moge nie znac, ale na 95% mapowanie powinno byc zapisane w pliku z geometria, ale co ja tam wiem... moze sprqawdz przy eksporterze czy nie odznaczales opcji 'preserve uv's' lub czegos podobnego... oraz sprawdz czy przypadkiem nie jest zmapowany inny kanal niz 1. Na obecna chwile nic innego mi nie przychodzi do glowy ;p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto