Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Piersze pytanie: Jak zniwelować roznokolorowe plamy, ktore pojawiaja sie kiedy renderuje z ustawieniem fg na medium, (na draft tych plam nie ma). Drugie: Jak zrobić area shadow, takie jakie są w v rayu, czyli obrzeża rzucanego cienia są zaokrąglone, nie są ostre?

Edytowane przez bapi23

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Odnosnie area shadow to wybierasz mr area omni albo spot i tam jest zakładka area light parameters :)

Napisano
  • Autor

To pierwsze już rozwiązałem, chodziło o maximum sampling radius.

Napisano
  • Autor

Daje ustawienie świateł i to co wyszło. Napiszcie jak ustawić światła i gdzie "włorzyć" to area omni, i jak zmienić ustawienia świateł.

Napisano
  • Autor

Coś nie mogę ustawić tych area shadow, czy to o to chodzi (screen ponziej)

Napisano

sprobuj ustawic cienie na raytraced shadows...i zwiekszyc promien area light..powinno zadzialac

Napisano

podstawowa sprawa... zastanow sie jaki efekt chcesz osiagnac, czy swiatlo dzienne wylacznie czy dzienne i sztuczne, jaka pora dnia, jaka pogoda, wiadomo przy ostrym sloncu w sierpniu cienie sa ostre a jak niebo jest zachmurzone to swiatlo jest miekkie musisz wiedziec czego chcesz, przeanalizowac kazde zrodlo swiatla i wstawic odpowiednie zrudlo tam gdzie znajdowalo by sie w zeczywistosci... ( swiatlo miekkie zza okna mozesz symulowac swiatlem powierzchniowym po prostu ) potem kwestia zabawy wyczucia i tego co chcesz osiagnac, kontrola ekspozycji i dobranie sily poszczegolnego zrodla... w mentalu wazna jest skala i pamietaj o kontroli ekspozycji logarytmic lub photographic exposure control, poza tym przy swiatlach fotometrycznych w GI energie ustawiasz na 1 a decay na 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności