Napisano 1 Czerwiec 200816 l Piersze pytanie: Jak zniwelować roznokolorowe plamy, ktore pojawiaja sie kiedy renderuje z ustawieniem fg na medium, (na draft tych plam nie ma). Drugie: Jak zrobić area shadow, takie jakie są w v rayu, czyli obrzeża rzucanego cienia są zaokrąglone, nie są ostre? Edytowane 1 Czerwiec 200816 l przez bapi23
Napisano 1 Czerwiec 200816 l Odnosnie area shadow to wybierasz mr area omni albo spot i tam jest zakładka area light parameters :)
Napisano 1 Czerwiec 200816 l Autor Daje ustawienie świateł i to co wyszło. Napiszcie jak ustawić światła i gdzie "włorzyć" to area omni, i jak zmienić ustawienia świateł.
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Autor Coś nie mogę ustawić tych area shadow, czy to o to chodzi (screen ponziej)
Napisano 2 Czerwiec 200816 l sprobuj ustawic cienie na raytraced shadows...i zwiekszyc promien area light..powinno zadzialac
Napisano 21 Czerwiec 200816 l podstawowa sprawa... zastanow sie jaki efekt chcesz osiagnac, czy swiatlo dzienne wylacznie czy dzienne i sztuczne, jaka pora dnia, jaka pogoda, wiadomo przy ostrym sloncu w sierpniu cienie sa ostre a jak niebo jest zachmurzone to swiatlo jest miekkie musisz wiedziec czego chcesz, przeanalizowac kazde zrodlo swiatla i wstawic odpowiednie zrudlo tam gdzie znajdowalo by sie w zeczywistosci... ( swiatlo miekkie zza okna mozesz symulowac swiatlem powierzchniowym po prostu ) potem kwestia zabawy wyczucia i tego co chcesz osiagnac, kontrola ekspozycji i dobranie sily poszczegolnego zrodla... w mentalu wazna jest skala i pamietaj o kontroli ekspozycji logarytmic lub photographic exposure control, poza tym przy swiatlach fotometrycznych w GI energie ustawiasz na 1 a decay na 2
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto