Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robiąc animację kamerą przemieszczam ją po jakimś torze, kamera patrzy na obiekty nieruchome. Zdarza się że w tych samych odcinkach czasu kamera pokonuje odcinki różnej długości. Na pliku widać \"przeskakiwanie klatek\" gdy kamera przesówa się szybciej. Renderuję 30 klatek/sek. Czy jest jakaś zasada renderowania szybko przemieszczjących się obiektów- może ilość klatek na sek. jakiś filtr antyalizing.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ilość klatek jest czasem nie do ruszenia, np. kiedy robisz do TV. Ale jeśli do TV, to możesz renderować do pól (fields), a wówczas uzyskasz płynniejszy ruch (o ile nie pomylisz kolejności pól).

A jeżeli robisz do oglądania na ekranie, to Motion Blur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności