kindlar Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Robiąc animację kamerą przemieszczam ją po jakimś torze, kamera patrzy na obiekty nieruchome. Zdarza się że w tych samych odcinkach czasu kamera pokonuje odcinki różnej długości. Na pliku widać \"przeskakiwanie klatek\" gdy kamera przesówa się szybciej. Renderuję 30 klatek/sek. Czy jest jakaś zasada renderowania szybko przemieszczjących się obiektów- może ilość klatek na sek. jakiś filtr antyalizing.
Tomator Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 Ilość klatek jest czasem nie do ruszenia, np. kiedy robisz do TV. Ale jeśli do TV, to możesz renderować do pól (fields), a wówczas uzyskasz płynniejszy ruch (o ile nie pomylisz kolejności pól). A jeżeli robisz do oglądania na ekranie, to Motion Blur
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się