Jump to content

kindlar

Members
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

kindlar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

24

Reputation

  1. W unvarpie powinno się dać wybierać siatki po ich numerach ID nie trzeba już nic zaznaczać bo już to zrobiłeś przypisując poligony do ID.
  2. Myślę że jak zweldujesz wierzchołki tak żeby powstał zamknięty obszar to się dobrze zextruduje daj jeszcze capstart i capend.
  3. Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić. ups - przepraszam
  4. Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić.
  5. Wydaje mi się, że robi się kawałek sfery imitującej zwierciadło wypukle, nadaje się jej materiał idealnie odbijający otoczenie i wstawia się kamerę patrzącą na to zwierciadło. Kręcąc kamerą wraz z zwierciadłem można uzyskać właśnie coś takiego jak rybie oko. Tylko kamera jest tyłem do obiektów.
  6. Wydaje mi się, że jest co takiego jak pivot reset.
  7. Wciśnij niebiesko biały sześcian w mat. edytorze, Show in viewport.
  8. To może modyfikator MESH SELECT.
  9. Chyba tak samo jak przy modelowaniu TARGET WELD. A zespawujesz vertexy nie edge.
  10. Te są chyba w bibliotece 3dsmax.mat Wybierz ją przez OPEN.
  11. Witam Czy ktoś może spotkał się z tym softem? A może to tylko schemat modelowania? http://imgarchive.net/200812/th_24857b6204.jpg
  12. http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://files.turbosquid.com/Preview/Content_2009_07_13__19_17_55/im02.jpg19ea4aa2-431c-4577-a98d-e8ce51d9af2cLarge.jpg&imgrefurl=http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/363616&usg=__8Q8YNCLVSVa5DGW2Lh-xkCiJLjM=&h=400&w=400&sz=27&hl=pl&start=3&um=1&tbnid=tyKtJic2XWthWM:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dterminator%2Bhand%2B3dsmax%2Bmodel%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG%26biw%3D1024%26um%3D1
  13. A co masz w folderze C:\Program Files\Autodesk\3ds Max\materiallibraries ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy