Gość Lateralus Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 (edytowane) Witam. Mam problem z jednym tutorialem w którym musze połączyć dwa elementy kasku motocyklisty za pomocą funkcji bridge. Zaznaczam edge po obu stronach, klikam bridge i wyskakuje coś takiego: http://img185.imageshack.us/img185/9113/blad1oo2.jpg - to samo dla jednego edge'a z kazdej strony: http://img246.imageshack.us/img246/7965/blad2gj5.jpg Według tutka powinno wyglądać tak: http://img294.imageshack.us/img294/8436/tutorials041646nx9.jpg http://img294.imageshack.us/img294/8033/polyhelmetbridge1ye4.jpg Problem ten występuje też kiedy probuje wymodelować szybkę w kasku - vertexy nie łaczą się z tymi co powinny tylko "na krzyż". Zgaduje że problem tkwi gdzieś indziej niż w samych ustawieniach bridge'a, tylko gdzie? ;[ Edytowane 10 Czerwiec 2008 przez Lateralus
3grosze Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 cześć na majce się nie rozumiem, ale briydż to briydż spróbuj może zbridgować po jednej parze krawędzi zaczynając od dołu, zamiast naraz wszystko dobrze by było też , jakby ilość krawędzi z jednej strony kasku była taka sama jak z drugiej, sprawdź też, czy nie masz na krawędziach które chcesz łączyć jakichś podwójnych/niepołączonych vertexów więcej nic nie przychodzi mi do głowy najpierwej jednak spróbuj po kolei pojedyncze pary bridgować papatki
Destroyer Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 pewnie jedna i druga część mająinne normaklne dlatego bridż głupieje naznacz jedną i reverse normals, albo wcześnie show normals żeby zobaczyć co tam nie teges jest
Rekomendowane odpowiedzi