Napisano 10 Czerwiec 200816 l Witam. Mam problem z jednym tutorialem w którym musze połączyć dwa elementy kasku motocyklisty za pomocą funkcji bridge. Zaznaczam edge po obu stronach, klikam bridge i wyskakuje coś takiego: http://img185.imageshack.us/img185/9113/blad1oo2.jpg - to samo dla jednego edge'a z kazdej strony: http://img246.imageshack.us/img246/7965/blad2gj5.jpg Według tutka powinno wyglądać tak: http://img294.imageshack.us/img294/8436/tutorials041646nx9.jpg http://img294.imageshack.us/img294/8033/polyhelmetbridge1ye4.jpg Problem ten występuje też kiedy probuje wymodelować szybkę w kasku - vertexy nie łaczą się z tymi co powinny tylko "na krzyż". Zgaduje że problem tkwi gdzieś indziej niż w samych ustawieniach bridge'a, tylko gdzie? ;[ Edytowane 10 Czerwiec 200816 l przez Lateralus
Napisano 12 Czerwiec 200816 l cześć na majce się nie rozumiem, ale briydż to briydż spróbuj może zbridgować po jednej parze krawędzi zaczynając od dołu, zamiast naraz wszystko dobrze by było też , jakby ilość krawędzi z jednej strony kasku była taka sama jak z drugiej, sprawdź też, czy nie masz na krawędziach które chcesz łączyć jakichś podwójnych/niepołączonych vertexów więcej nic nie przychodzi mi do głowy najpierwej jednak spróbuj po kolei pojedyncze pary bridgować papatki
Napisano 12 Czerwiec 200816 l pewnie jedna i druga część mająinne normaklne dlatego bridż głupieje naznacz jedną i reverse normals, albo wcześnie show normals żeby zobaczyć co tam nie teges jest