Kolin101 Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 No to tak: Chciałbym połączyć np dwa obiekty ze sobą w taki sposób aby jak ruszam jednym to na takim jakby połączeniu (stawie) ruszał się ten drugi obiekt. Widziałem takie połączenie w 3ds max'ie 2009 przy tej postaci która jest dostępna do wstawienia jako obiekt. I właśnie w tej postaci jeżeli ruszam jedną częścią ręki to rusza się także inna część która jest do nie przyłączona.
Tomala Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 Łączysz obiekty hierarchią w kolejności odpowiedniej, ustawiasz im pivoty w miejscach zgięć i dodajesz ik.
Temporal Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 magiczne narzedzie select and link a jak dziala to ci powie juz wspaniala dokumentacja maxa
Temporal Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 lancuch odwrotnej kinematyki takie cos co znajdziesz w menu animations wiecej szczegolow w helpie bo jak ktos ci zarzuci juz haslo a ty prosisz sie o jego rozwiniecie to smieszne juz sie robi twoj max chyba nie jest wybrakowany i posiada dokumentacje
Kolin101 Napisano 13 Czerwiec 2008 Autor Napisano 13 Czerwiec 2008 (edytowane) Wiem że posiada ale ja nie za bardzo znam angielski. To co rozumiałem to przeczytałem ale tego nie mogłem znaleźć albo znalazłem ale nie wiedziałem że to to. Tylko nie za bardzo wiem o co tomali chodziło z tą hierarchią. Myślę że to też jakaś funkcja więc poszukam ale jakby ktoś mógł napisać będę bardzo wdzięczny Edytowane 13 Czerwiec 2008 przez Kolin101
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się