Napisano 12 Czerwiec 200816 l No to tak: Chciałbym połączyć np dwa obiekty ze sobą w taki sposób aby jak ruszam jednym to na takim jakby połączeniu (stawie) ruszał się ten drugi obiekt. Widziałem takie połączenie w 3ds max'ie 2009 przy tej postaci która jest dostępna do wstawienia jako obiekt. I właśnie w tej postaci jeżeli ruszam jedną częścią ręki to rusza się także inna część która jest do nie przyłączona.
Napisano 12 Czerwiec 200816 l Łączysz obiekty hierarchią w kolejności odpowiedniej, ustawiasz im pivoty w miejscach zgięć i dodajesz ik.
Napisano 12 Czerwiec 200816 l magiczne narzedzie select and link a jak dziala to ci powie juz wspaniala dokumentacja maxa
Napisano 13 Czerwiec 200816 l lancuch odwrotnej kinematyki takie cos co znajdziesz w menu animations wiecej szczegolow w helpie bo jak ktos ci zarzuci juz haslo a ty prosisz sie o jego rozwiniecie to smieszne juz sie robi twoj max chyba nie jest wybrakowany i posiada dokumentacje
Napisano 13 Czerwiec 200816 l Autor Wiem że posiada ale ja nie za bardzo znam angielski. To co rozumiałem to przeczytałem ale tego nie mogłem znaleźć albo znalazłem ale nie wiedziałem że to to. Tylko nie za bardzo wiem o co tomali chodziło z tą hierarchią. Myślę że to też jakaś funkcja więc poszukam ale jakby ktoś mógł napisać będę bardzo wdzięczny Edytowane 13 Czerwiec 200816 l przez Kolin101
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto