Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No to tak:

Chciałbym połączyć np dwa obiekty ze sobą w taki sposób aby jak ruszam jednym to na takim jakby połączeniu (stawie) ruszał się ten drugi obiekt. Widziałem takie połączenie w 3ds max'ie 2009 przy tej postaci która jest

dostępna do wstawienia jako obiekt. I właśnie w tej postaci jeżeli ruszam jedną częścią ręki to rusza się także inna część która jest do nie przyłączona.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Łączysz obiekty hierarchią w kolejności odpowiedniej, ustawiasz im pivoty w miejscach zgięć i dodajesz ik.

Napisano

magiczne narzedzie select and link a jak dziala to ci powie juz wspaniala dokumentacja maxa

Napisano

lancuch odwrotnej kinematyki takie cos co znajdziesz w menu animations wiecej szczegolow w helpie bo jak ktos ci zarzuci juz haslo a ty prosisz sie o jego rozwiniecie to smieszne juz sie robi twoj max chyba nie jest wybrakowany i posiada dokumentacje

Napisano
  • Autor

Wiem że posiada ale ja nie za bardzo znam angielski. To co rozumiałem to przeczytałem ale tego nie mogłem znaleźć albo znalazłem ale nie wiedziałem że to to. Tylko nie za bardzo wiem o co tomali chodziło z tą hierarchią. Myślę że to też jakaś funkcja więc poszukam ale jakby ktoś mógł napisać będę bardzo wdzięczny

Edytowane przez Kolin101

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności