Tas Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 witam! Proboje uzyskac efekt topniejacego obiektu, ale cos ciagle spotykam jakies niechciane efekty uboczne :) Chcialbym aby ten kubek sie stopil, wiec potraktowalem go ParticleFlow i BlobMeshem, a potem sprobowalem PWrappera od Glu3D. Obydwie metaballsy daja ten sam wyglad, ktorego nie moge zlikwidowac. Wlasciwie one sa stworzone zeby dawac taki efekt "noisowatej" powierzchni, ale zaden inny sposob mi nie przychodzi do glowy jakim to mozna uzyskac. Na pierwszym obrazku jests obiekt ktory chcialbym stopic, a na drugim widac obiekt wypelniony particlami ( 50.000, zwiekaszanie ilosci nie daje poprawy, a to juz prawie max na dla mojego lapka... ), z podpietym PWrapperem. Dalsza aminacja byla by dosc prosta, gravity -> deflector... Macie jakis inny pomysl? pozdro!
Luqas87 Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 w pwrapperze nie koniecznie tą noisowatą powierzchnie zmniejszysz ilością particli co właściwościamu takimi jak wielkość kropli i dystans z jakiego się łączą... dawno się nim bawiłem bomiałem go tylko pod siudemke maxa :/ a co do innej metody to wypróbuj realflow ;)
Luqas87 Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 jak tasiek zajchał z glu3d to aż głupio było upraszczać do melt ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się