Napisano 18 Czerwiec 200816 l witam! Proboje uzyskac efekt topniejacego obiektu, ale cos ciagle spotykam jakies niechciane efekty uboczne :) Chcialbym aby ten kubek sie stopil, wiec potraktowalem go ParticleFlow i BlobMeshem, a potem sprobowalem PWrappera od Glu3D. Obydwie metaballsy daja ten sam wyglad, ktorego nie moge zlikwidowac. Wlasciwie one sa stworzone zeby dawac taki efekt "noisowatej" powierzchni, ale zaden inny sposob mi nie przychodzi do glowy jakim to mozna uzyskac. Na pierwszym obrazku jests obiekt ktory chcialbym stopic, a na drugim widac obiekt wypelniony particlami ( 50.000, zwiekaszanie ilosci nie daje poprawy, a to juz prawie max na dla mojego lapka... ), z podpietym PWrapperem. Dalsza aminacja byla by dosc prosta, gravity -> deflector... Macie jakis inny pomysl? pozdro!
Napisano 28 Czerwiec 200816 l w pwrapperze nie koniecznie tą noisowatą powierzchnie zmniejszysz ilością particli co właściwościamu takimi jak wielkość kropli i dystans z jakiego się łączą... dawno się nim bawiłem bomiałem go tylko pod siudemke maxa :/ a co do innej metody to wypróbuj realflow ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto