Tas Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 witam! Proboje uzyskac efekt topniejacego obiektu, ale cos ciagle spotykam jakies niechciane efekty uboczne :) Chcialbym aby ten kubek sie stopil, wiec potraktowalem go ParticleFlow i BlobMeshem, a potem sprobowalem PWrappera od Glu3D. Obydwie metaballsy daja ten sam wyglad, ktorego nie moge zlikwidowac. Wlasciwie one sa stworzone zeby dawac taki efekt "noisowatej" powierzchni, ale zaden inny sposob mi nie przychodzi do glowy jakim to mozna uzyskac. Na pierwszym obrazku jests obiekt ktory chcialbym stopic, a na drugim widac obiekt wypelniony particlami ( 50.000, zwiekaszanie ilosci nie daje poprawy, a to juz prawie max na dla mojego lapka... ), z podpietym PWrapperem. Dalsza aminacja byla by dosc prosta, gravity -> deflector... Macie jakis inny pomysl? pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 w pwrapperze nie koniecznie tą noisowatą powierzchnie zmniejszysz ilością particli co właściwościamu takimi jak wielkość kropli i dystans z jakiego się łączą... dawno się nim bawiłem bomiałem go tylko pod siudemke maxa :/ a co do innej metody to wypróbuj realflow ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 nie prosciej modyfikator melt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 jak tasiek zajchał z glu3d to aż głupio było upraszczać do melt ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now