Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam problem z wymodelowaniem piór feniksa do animacji, a sam model jego już mam. Na początku myślałem żeby to zrobić nakładając modyfikator "hair & fur" a potem jakiś modyfikator do ognia np FumeFX ale niestety nie wychodzi mi to. Jak mogę zrobić efektywne palące się pióra do animacji feniksa bo już nie wiem co zrobić.

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie łatwiej w postprodukcji..? rozświetl skrzydła pomarańczowym światłem,

w AfterEffects MotionTrack skrzydła, dodajesz particle... i tyle..

Napisano

ciężko ocenić bo nie pokazałeś modelu. pióra możesz zrobić naplane'ach za pomocą tekstury uzywając alfa, ewentualnie odrobine uzywając hair $ fur itp., mozna tez pod particle podpiąc planea z tekstura pióra.

Napisano
  • Autor

feniks.jpg

 

Tak wygląda model. A co do tych plane'ów to jak to dokładniej zrobić bo nie bardzo rozumiem jak to z plane'ami jest ponieważ nigdy tak się nie bawiłem ;]

Napisano

chodzi o to ze piora rozpylasz np scatterem, particle flowem itp w postaci plane'ow. Teraz na te plany jest nalozona tekstura diffuse z piorem i w slot opacity wrzucasz wersje czarno biala tego piora gdzie tlo jest czarne a samo pioro biale. W ten sposob w krotkim czasie masz dobrze z daleka wygladajace piora. Jesli bedziesz mial zamiar robic jakies zoomy to niezbyt to sie sprawdzi bo bedzie widac ze te piora sa plaskie ale z wiekszej odleglosci bedzie wygladac w miare cool.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności