Napisano 21 Czerwiec 200816 l Witam, Znowu chcę wziąść sięza 3D i gdy chcę z Plane zrobić ścianę ładuję texturę cegły i nic. Uzyskuje rozmazany efekt :( A to rozmyty efekt :(
Napisano 21 Czerwiec 200816 l nie wiem jak to mogli nazwać w blenderze ani gdzie tego szukać, ale wiem ze musisz zmapować obiekt
Napisano 21 Czerwiec 200816 l Autor Nie znam na tyle blendera żeby poradzić sobei :) Bardzo proszę o jakieś wskazówki :)
Napisano 21 Czerwiec 200816 l Ściągnij tutorial texturowanie i unwarp http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=49185
Napisano 21 Czerwiec 200816 l opcje mapowania tekstury znajdziesz w panelu shading/material buttons/map input spróbuj zostawi Orco i zmienić Flat na Cube, jak nie zadziała to próbuj robić inne zmiany nie musisz robić renderingu za każda zmianą - włącz sobie szybki podgląd shift + p w oknie 3D prędzej czy później i tak będziesz musiał nauczyć się mapowania UV (do bardziej skomplikowanych obiektów) więc już teraz sobie o tym poczytaj /edit albo oglądnij na viedotutku, o którym pisze claude ;)
Napisano 22 Czerwiec 200816 l Autor No dobra zrobiłem tak jak Ania mówiła :) Tekstura się pojawiła ale źle mi się układa. Ustawienia mam standardowe, kombinowałem z parametrem powtarzania ale ni to nie dało i uzysuje taki efekt :(
Napisano 25 Czerwiec 200816 l Autor Czy nikt nie umie mi pomóc ? Obojętnie jakie zdjęcie załaduje cały czas uzyskuje taki efekt ;(
Napisano 25 Czerwiec 200816 l pokaz render calego obiektu i okienko z ustawieniami dla tekstury w materiale i najlepiej rozlozone uv jezeli je robiles
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor To jest render. Robiłem to na PLANE i wszystko według tego tutka Ani co mówi co poklei. http://img507.imageshack.us/img507/5206/beztytuush9.jpg[/im[
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor To jest render. Robiłem to na PLANE i wszystko według tego tutka Ani co mówi co poklei.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto