Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Znowu chcę wziąść sięza 3D i gdy chcę z Plane zrobić ścianę ładuję texturę cegły i nic. Uzyskuje rozmazany efekt :(

 

82535114wq3.jpg

 

A to rozmyty efekt :(

52784748nc0.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem jak to mogli nazwać w blenderze ani gdzie tego szukać, ale wiem ze musisz zmapować obiekt

Napisano
  • Autor

Nie znam na tyle blendera żeby poradzić sobei :)

 

 

Bardzo proszę o jakieś wskazówki :)

Napisano

opcje mapowania tekstury znajdziesz w panelu

 

shading/material buttons/map input

 

spróbuj zostawi Orco i zmienić Flat na Cube, jak nie zadziała to próbuj robić inne zmiany

 

nie musisz robić renderingu za każda zmianą - włącz sobie szybki podgląd shift + p w oknie 3D

 

prędzej czy później i tak będziesz musiał nauczyć się mapowania UV (do bardziej skomplikowanych obiektów) więc już teraz sobie o tym poczytaj

 

/edit

 

albo oglądnij na viedotutku, o którym pisze claude ;)

Napisano
  • Autor

No dobra zrobiłem tak jak Ania mówiła :) Tekstura się pojawiła ale źle mi się układa. Ustawienia mam standardowe, kombinowałem z parametrem powtarzania ale ni to nie dało i uzysuje taki efekt :(

beztytuugd0.jpg

Napisano
  • Autor

Czy nikt nie umie mi pomóc ? Obojętnie jakie zdjęcie załaduje cały czas uzyskuje taki efekt ;(

Napisano

to jest render czy widok w oknie 3d?

 

z którego tutka korzystałeś?

Napisano

pokaz render calego obiektu i okienko z ustawieniami dla tekstury w materiale i najlepiej rozlozone uv jezeli je robiles

Napisano
  • Autor

To jest render. Robiłem to na PLANE i wszystko według tego tutka Ani co mówi co poklei.

 

beztytuush9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności